ZTE امیدوار است امسال ۶۰ تا ۷۰ میلیون تلفن هوشمند بفروشد

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
ZTE امروز در جریان مصاحبه‌ای در MWC 2016 اعلام کرد که تصمیم دارد امسال ۶۰ تا ۷۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند بفروشد و برنامه‌ی شرکت در جهت برندسازی است.
تبلیغات

 کمپانی زد‌تی‌ای امروز در کنگره‌ موبایل بارسلون از محصولات جدید خود با نام‌های blade V7 و V7 Lite رونمایی کرد و بعد از این رویداد، اطلاعاتی را در خصوص مسیر آتی‌ خود ارائه داد. ZTE مدعی شد که برنامه‌ریزی کرده امسال ۶۰ تا ۷۰ میلیون موبایل بفروشد. در جریان مصاحبه‌ای که امروز در بارسلون با ZTE انجام شد، سرپرست بخش موبایل این شرکت با نام Waiman Lam اعلام کرد که با نگاه بدبینانه این شرکت در طول امسال ۶۰ میلیون تلفن هوشمند خواهد فروخت و با نگاه خوش‌بینانه این میزان ۷۰ میلیون دستگاه خواهد بود. با این اوصاف زد‌تی‌ای در نظر دارد امسال ۷ تا ۲۰ درصد از میزان کل فروش موبایل در سال ۲۰۱۵ را نصیب خود سازد.

باید بدین نکته نیز توجه داشت که فعلا قیمت بلید وی ۷ و وی ۷ لایت مشخص نشده است؛ ولی Lam اعلام کرد که V7 قیمتی در حدود ۲۵۰ یورو خواهند داشت که به‌طور حتم زیر ۲۸۰ دلار خواهد بود. بر اساس گفته Lam، وی ۷ لایت نیز قیمتی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ یورو خواهد داشت. گفتنی است که وی ۷ لایت در بهار و وی ۷ در تابستان روانه بازار خواهند شد و قیمت قطعی آن‌ها فعلا مشخص نیست. هر دو دستگاه طراحی زیبایی دارند و چنین قیمتی می‌تواند برایشان مناسب باشد.

زد‌تی‌ای کنگره موبایل بارسلون را فرصتی مناسب دانست تا اعلام کند تصمیم دارد بخش زیادی از منابعش را صرف برندسازی کند. البته این برنامه‌ریزی از سال گذشته آغاز شده بود. همچنین ZTE اعلام کرد که قصد همکاری با Sevilie - باشگاه فوتبال برتر در بین تیم‌های اسپانیا (لالیگا) - را دارد.

گفتنی است که ZTE در حال حاضر چهارمین کمپانی بزرگ تولید‌کننده‌ی تلفن هوشمند در آمریکا و ششمین تولیدکننده‌ی موبایل در جهان است که دو محصول میان‌رده‌ی جدید این شرکت نیز می‌توانند در افزایش قدرت این کمپانی نقش داشته باشند. البته زد‌تی‌ای فعلا جانشینی را برای پرچم‌دار خود با نام Axon Pro‌ که در ماه آگوست رونمایی شد معرفی نکرده است. به‌نظر می‌رسد که در ماه‌های آینده شاهد پرچم‌دار جدید این شرکت با نام Axon Pro 2 خواهیم بود. نظر شما در خصوص ZTE و برنامه‌ی فروش این شرکت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات