اولین کالبدشکافی گلکسی اس 7 و فاش شدن طرز کار سیستم خنک‌کننده‌

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که هنوز یک روز کامل از معرفی رسمی گلکسی اس 7 در MWC 2016 نمی‌گذرد، یک کاربر کنجکاو روسی موفق به باز کردن کامل پرچم‌دار سامسونگ  و نمایش محتویات آن در وبسایت  hi-tech.mail.ru شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 در روزهای اخیر به اشکال مختلف بعضی از جزئیات سخت‌افزاری گلکسی اس 7 فاش شده‌اند و امروز نیز به لطف یک تفنگ حرارتی، یک پیک گیتار (زخمه) و مقدار زیادی صبر، شاهد انتشار اطلاعاتی بیشتر و البته دور از انتظار (حداقل نه در این مدت کوتاه) از آخرین پرچم‌دار سامسونگ بودیم.

کالبدشکافی گلکسی اس 7 1

 Galaxy S7 مانند سایر محصولات سری گلکسی از پشت باز می‌شود که به‌این‌ترتیب تعویض باتری آسان ولی دسترسی به صفحه‌نمایش بسیار مشکل است. صفحه‌ی گوریلا گلس محافظ پنل پشتی با چسب به قاب گوشی متصل شده که همین چسب وظیفه‌ی عایق‌بندی گوشی و جلوگیری از نفوذ آب را نیز به عهده دارد و اثری از واشر به چشم نمی‌خورد؛ بنابراین اگر گلکسی اس 7 جدید خود را در خانه باز کردید، باید با ویژگی ضد آب گوشی خداحافظی کنید. البته شیارهای سیم‌کارت و کارت حافظه به کمک واشر آب‌بندی ‌شده‌اند.

کالبدشکافی گلکسی اس 7 2

 در این کالبدشکافی استفاده از فناوری لوله‌ی حرارتی برای کاهش دمای پردازنده‌ی اکسینوس 8890 را می‌توان به چشم دید که عملکرد این سیستم خنک‌کننده در بنچمارک‌های ابتدایی راضی‌کننده و همراه با گرم شدن جزئی اعلام شده است.

دکمه‌های سخت‌افزاری گلکسی اس 7 قابل‌اعتماد و باکیفیت به نظر می‌رسند (البته شاید برای این نتیجه‌گیری کمی زود باشد). هیچ‌کدام از قطعات سخت‌افزاری عمده‌ی روی برد اصلی مستقیما به آن لحیم نشده‌اند که این مسئله باز کردن کامل گوشی را بسیار راحت می‌کند و حتی می‌توان آن را امتیازی برای آخرین پرچم‌دار سامسونگ در نظر گرفت.

اگر احیانا نگران گلکسی اس 7 مذکور هستید، بد نیست بدانید که این گوشی بعد از اتمام کالبدشکافی بدون هیچ مشکل دوباره مونتاژ شد و اکنون در سلامتی کامل به سر می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات