تماشا کنید: نگاه نزدیک به گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دیروز در مراسم مخصوص سامسونگ، یک روز پیش از شروع رسمی کنگره جهانی موبایل، سامسونگ از دو پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج رونمایی کرد. این دو دستگاه از طراحی بهبود یافته، قدرت سخت‌افزاری بیشتر و ویژگی‌های نرم‌افزاری بروز شده برخوردارند.
تبلیغات

 سامسونگ حالا از طراحی پرچم‌داران خود راضی است و دوست دارد تا با بهبود‌های جزئی در طراحی، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را روانه بازار‌ها کند. البته تفاوت‌هایی هم قابل مشاهده است.

سال گذشته بسیاری از دوست‌داران سامسونگ از نبودن امکان ارتقاء کارت حافظه و همچنین ضد آب نبودن این دو دستگاه بسیار گله‌مند بودند؛ اما سامسونگ به این دو خواسته توجه کرده و حالا در طراحی جدید گلکسی اس 7 شاهد پشتیبانی از کارت‌های میکرو SD تا حداکثر ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت و اخذ گواهینامه‌ی IP68 که به معنی ضد آب و گرد و غبار بودن این دستگاه است، هستیم.

مقاله‌های مرتبط:

    در طراحی پشت گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج شاهد خمیدگی شبیه به گلکسی نوت ۵ هستیم که ظاهری شیک‌تر از همیشه را به این دو دستگاه داده است. از جمله ویژگی‌های نرم‌افزاری این دو دستگاه هم می‌توان به نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد که همیشه و حتی در حالت خاموش بودن نمایشگر، اطلاعات ضروری مانند زمان و نوتیفیکیشن‌ها یا تقویم را به صاحب دستگاه نشان می‌دهد. سامسونگ همچنین رابط کاربری دستگاه را بسیار سبک کرده تا به روان بودن این رابط اضافه شود و کاربر کمتر با اپلیکیشن‌های اضافی رو به رو شود.

    برای اطلاعات بیشتر درباره گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی نگاه نزدیک زومیت به این دو دستگاه را تماشا کنید:

    دانلود ویدیو با کیفیت 720p | دانلود ویدیو با کیفیت 360p

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات