ساعت هوشمند جدید Haier در 2016 MWC معرفی شد؛ ظاهر جذاب و قیمت مقرون به صرفه

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند و به طور کلی گجت‌های پوشیدنی بازار رو به رشدی هستند که هر چند فعلاً طرفداران آن‌ها زیاد نیستند، ولی توجه برندها و شرکت‌های بزرگی را جلب کرده‌اند. در جریان برگزاری نمایشگاه MWC در بارسلون،‌ شرکت هایر نیز ساعت هوشمند جدید خود را رونمایی کرد. ساعت هوشمند با قیمت مناسب‌ و ظاهر جذاب که در ادامه می‌توانید با آن بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

هایر را بیشتر ما با لوازمی همچون یخچال و فریزرها و دستگاه‌های تهویه هوا می‌شناسیم. ولی این شرکت چند سالی‌ است که قدم به دنیای موبایل و گجت‌های پوشیدنی نیز گذارده است. آخرین تلاش این شرکت برای ورود به بازار گجت‌ها، ساعت هوشمندی است که در ادامه آن را به شما معرفی می‌کنیم. 

haier-smart-watch

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، ساعت هوشمند هایر ظاهر جذاب و جوان پسندی دارد. این ساعت از سیستم‌عامل اختصاصی هایر، ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه صفحه‌نمایش ۱.۴ اینچی با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ بهره می‌برد. دیگر مشخصات فنی این محصول هنوز اعلام نشده است، ولی از روی تصاویر می‌توان حدس زد که این ساعت از یک سنسور ضربان قلب و قابلیت شارژ آهنربایی که انتظار حضور آن را در گجت‌های پوشیدنی امروزی داریم بهره می‌برد. 

از نظر زمان عرضه به بازار تاریخ دقیقی از سوی هایر اعلام نشده، ولی قیمت این ساعت ۲۰۰ دلار خواهد بود. قیمتی که در مقایسه با محصولات مشابه بازار، مقرون به صرفه‌تر و وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات