لنوو یوگا 510 با صفحه نمایش ۱۴ و ۱۵ اینچی معرفی شد

یک‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
«لنوو»، MWC 2016 را برای معرفی گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌های جدید خود انتخاب کرده است. در این بین، «یوگا ۵۱۰» با صفحه‌نمایش ۱۴ و ۱۵ اینچی، امکانات خوب برای بازی و قیمت مناسب، احتمالا محبوب‌ترین گزینه بین مشتریان خواهد بود.
تبلیغات

پیش از این داشتن لپ‌تاپی که برای بازی‌کردن هم مناسب باشد به معنای صرف نظر کردن از قابلیت حمل دستگاه و خرید لپ‌تاپی بزرگ و سنگین بود. هرچند امروزه این قانون همچنان برای لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت مخصوص بازی پابرجاست، ولی دستگاه‌هایی که می‌توانند میزان قابل قبولی از تواناییِ گیمینگ را ارائه کنند به شکل قابل توجهی باریک‌تر شده‌اند.

یوگا ۵۱۰، لپ‌تاپ جدید لنوو، نمونه‌ی خوبی از این مورد است. این لپ‌تاپ که به تازگی توسط این شرکت در MWC 2016 معرفی شده است، در  دو مدل‌ ۱۴ و ۱۵ اینچی ارائه خواهد شد. اگر اختلاف در صفحه‌نمایش را در نظر نگیریم، سایر مشخصات و پیکربندی این لپ‌تاپ‌ها دقیقا مشابه است.

Lenovo Yoga 510

هردوی این مدل‌ها از صفحه‌نمایش‌های لمسی Full HD بهره خواهند برد و می‌توانند با نسل ششم پردازنده‌های اینتل Core i7 یا تنها یک پردازنده‌ی پنتیوم پیکربندی شوند. همچنین این لپ‌تاپ‌ها می‌توانند تا ۳ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه‌ی HDD و ۲۵۶ گیگابایت SSD را پشتیبانی کنند. طرفداران بازی نیز می‌توانند بین کارت گرافیک AMD Radeon R5 M430 برای مدل ۱۴ اینچی و R7 M460 برای مدل ۱۵ اینچی یکی را انتخاب کنند. هردوی این کارت‌ها از ۲ گیگابایت VRAM پشتیبانی می‌کنند.

با اینکه نمی‌توان انتظار داشت این دستگاه‌ها بازی‌های مدرن را با تنظیمات بالا اجرا کنند، اما این حجم حافظه‌ی گرافیکی برای یک تجربه رضایت‌مند از بازی کافی خواهد بود. این لپ‌تاپ‌ها همچنین از دو اسپیکر استریو با تکنولوژی صدای ساخته شده توسط Harmon Kardon بهره خواهند گرفت و کیبوردها نیز می‌توانند به انتخاب کاربران همراه با نور پس‌زمینه ارائه شوند.

Lenovo Yoga 510

لنوو یوگا ۵۱۰، با صفحه‌نمایش ۱۴ اینچ با قیمت اولیه‌ی ۵۹۹ دلار (کمی بیشتر از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) و نسخه‌ی ۱۵ اینچ با قیمت اولیه‌ی ۶۹۹ دلار ( حوالی ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان) و در اواسط تیرماه ۱۳۹۶ عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات