تبلت-پروژکتور اندرویدی ZTE معرفی شد

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی چینی ZTE با معرفی تبلت-پروژکتور اسپرو پلاس (Spro Plus) در کنگره‌ی موبایل بارسلون (MWC 2016) تعریف جدیدی از پروژکتورهای هوشمند هیبریدی ارائه داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ZTE پیش از این با معرفی Spro 2، دستگاهی را معرفی کرده بود که علاوه بر داشتن نمایشگر، می‌توانست به عنوان یک پروژکتور هم ایفای نقش کند. بسیاری از منتقدان، محصول جدید کمپانی چینی را ستوده بودند و مشتریان نیز به این پروژکتور هیبریدی روی خوشی نشان دادند. این دستگاه توانست با فروش ۵۰۰ هزار واحد، حضور نسبتاً موفقی در بازار داشته باشد.

حال ZTE با معرفی Spro Plus قصد دارد موفقیت نسخه‌های پیشین را دوباره تکرار کند. تبلت-پروژکتور جدید، بزرگ‌تر و قوی‌تر از دو نسخه‌ی قبلی خود خواهد بود. Spro Plus از یک نمایشگر ۸.۴ اینچی QHD از نوع AMOLED، دو بلندگوی ۴ واتی دالبی، میکروفونی قوی با قابلیت ضبط صدا از فاصله‌ی ۵ متری، وای-فای، بلوتوث، GPS، و مودم LTE برخوردار است. همچنین یک باتری ۱۲.۱ آمپر-ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین نیروی این دستگاه پرمصرف را بر عهده خواهد داشت؛ هرچند با توجه به مصرف بالای پروژکتور، این باتری عظیم تنها ۳ تا ۴ ساعت قادر است تا این دستگاه را روشن نگه دارد.

لامپ پروژکتور Spro Plus تصاویر را با وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و روشنایی ۵۰۰ لومن به نمایش خواهد گذاشت. در فاصله‌ی ۲.۵ متری با دیوار یا پرده، تصویر به نمایش درآمده توسط پروژکتور ۸۰ اینچ، و در فاصله‌ی ۴.۲ متری، ۱۲۰ اینچ قطر خواهد داشت.

ZTE پروژکتور خود را در دو مدل با پردازنده‌های اسنپدارگون ۸۰۱ یا اسنپدراگون ۶۲۵ عرضه خواهد کرد. هر دو مدل از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهند برد. آخرین نسخه از اندروید ۶ مارشمالو نیز به عنوان سیستم‌عامل برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

اگر رنگ پروژکتور نیز برایتان مهم است، ZTE با عرضه‌ی Spro Plus در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی گزینه‌های متعددی را برای شما فراهم کرده است. مدل وای-فای این دستگاه در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی وارد بازار آمریکا خواهد شد، اما عرضه‌ی مدل LTE آن به اواخر سال موکول شده است.

تصاویری از این محصول را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

تبلت پروژکتور ZTE
تبلت پروژکتور ZTE
تبلت پروژکتور ZTE
تبلت پروژکتور ZTE
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات