همکاری ال جی و B&O PLAY برای ارتقای صدای گوشی‌های هوشمند جدید

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت الجی الکترونیکس (LG) امروز اعلام کرد که برای ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی با کیفیت بالای بهبودیافته برای کاربران گوشی‌های هوشمندش با شرکت ممتاز B&O PLAY توافقی را اجرا کرده است.
تبلیغات

شرکت B&O PLAY صدا و قابلیت صوتی بی‌نظیر برای جدیدترین گوشی هوشمند الجی به ارمغان می‌آورد. شرکتB&O PLAY با سابقه ۹۰ ساله در زمینه‌ی صدا و طراحی بی‌نظیر، ساخت ماهرانه و نوآوری محصول از زمان Bang & Olufsen ، همان ارزش‌ها را برای نسل جدیدی از محصولات امروزی خلق می‌کند که مشتریان آگاه به طراحی و کیفیت، آن را به طور کامل منطبق بر معیارهای ال‌جی برای صدای تلفن هوشمند می‌دانند.

این دو شرکت با همکاری مشترک خود تلاش می‌کنند تا مطمئن شوند جی ۵ الجی بهترین کیفیت صدا را به مشتریان عرضه می‌کند. الجی اولین شرکتی خواهد بود که ویژگی صدای Hi-Fi قدرتمند را با همکاری B&O PLAY بر روی گوشی‌هایش ارائه می‌دهد.

هنریک تادورف لورنسن، رئیس B&O PLAY، می‌گوید:

ما از همکاری با ال‌جی بسیار هیجان‌زده هستیم. با تمرکزی که الجی بر روی گوشی‌های هوشمند داشته است، این همکاری به B&O PLAY فرصت می‌دهد تا صدای ممتاز خود را به بازار گسترده‌تری از مشتریان عرضه کند. B&O PLAY برای عاشقان موسیقی که در بازار به دنبال بهترین‌ها هستند نامی آشنا است. این محصولات خلاقانه، فراتر از مرزها و مداوم در حال تحول هستند و مشتریان همان چیزی را در تلفن همراهی که انتخاب می‌کنند که از یک هدفون انتظار دارند؛ بنابراین، این یک همکاری ایده‌آل و کامل است.

الجی که تا کنون مرزهای صدای تلفن هوشمند را درنوردیده است، تصمیم دارد همکاری خود با B&O PLAY را ادامه دهد تا رقابت تجربه‌ی صوتی در گوشی‌های هوشمندش را بیشتر کند.

جونو چو، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات موبایل الجی می‌گوید:

با همکاری با B&O PLAY، ما باور داریم که می‌توانیم انتظارات مشتریانی که در پی نسل جدید صدای پیشرفته در گوشی‌های هوشمندشان هستند را برآورده می‌کنیم. همکاری ما با B&O PLAY برای هر دو طرف سودمند بود و ال‌جی به همکاری با شرکت‌های پیشرو در گستره‌ی وسیعی از صنایع مختلف ادامه می‌دهد تا استانداردهای جدیدی را برای نوآوری در بازار گوشی‌های هوشمند ممتاز ایجاد کند.

نظر شما در رابطه با این همکاری و تلاش ال‌جی برای بهبود کیفیت صدای نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات