ایرانسل با کد USSD سیم کارت مشترکان را 4G می‌کند

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل با کد دستوری USSD سیم‌کارت مشترکان خود را به 4G ارتقاء می‌دهد. بدین ترتیب مشترکانی که می‌خواهد از نسل چهارم تلفن همراه بهره‌مند شوند کافی است با اجرای کد دستوری مخصوص این کار بدون مراجعه حضوری یوسیم ایرانسل را دریافت کنند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ایرانسل امکان ارتقای غیرحضوری سیم‌کارت معمولی به سیم‌کارت نسل چهارم را با اجرای کد دستوری فراهم کرد. بدین ترتیب مشترکان ایرانسل نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت یوسیم یا سیم‌کارت نسل چهارم ندارند.

مشترکان ایرانسل قصد تعویض سیم‌کارت خود به یوسیم  را دارند، می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، کد دستوری #۱*۲*۱۰*۵۵۵* را از خط خود شماره‌گیری کرده و با تکمیل اطلاعات درخواستی، سیم‌کارت جدید را در نشانی مورد نظر تحویل بگیرند.

دقت کنید که برای فعال‌سازی سیم‌کارت جدید، لازم است پس از دریافت سیم‌کارت، کد دستوری #۲*۲*۱۰*۵۵۵* را مجدداً از همان سیم‌کارتی که با آن درخواست تعویض داده‌اید، شماره‌گیری کنید تا سیم‌کارت جدید فعال شود. هزینه‌ی استفاده از این سرویس برای متقاضیان در حال حاضر ۱۱هزار تومان است.

ایرانسل پیش از این امکان تعویض سیم‌کارت را از طریق تماس با شماره ۷۰۳۳ از خطوط ایرانسل و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ از شماره‌های غیرایرانسلی نیز فراهم کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات