معرفی وب‌ سایت روز: دانلود رایگان تصاویر خام بسیار زیبا

دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر یک طراح یا نویسنده هستید و به تصاویر با وضوح بالا برای کار خود نیاز دارید یا کلا فارغ از شغلتان به تصاویر زیبا و با کیفیت عشق می‌ورزید و از آن‌ها برای شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، امروز وب‌سایتی فوق‌العاده را به شما معرفی می‌کنیم که زیباترین تصاویر خام و اصل را به راحتی و رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
تبلیغات

تصاویری که توسط دوربین‌های عکاسان ماهر گرفته می‌شود به این راحتی‌ها قابل دریافت نیستند یا به صورت کامل با صرف هزینه‌ای امکان دانلود آن‌ها را پیدا می‌کنید. با این‌حال وب‌سایت‌هایی وجود دارند که به شما اختیار بیشتری برای دانلود این تصاویر می‌دهند که بسیاری از آنها به شکل رایگان در دسترس شما قرار دارند.

بزرگترین وب‌سایتی که در این زمینه می‌توان مثال زد که باکیفیت‌ترین تصاویر خام و اصل را برای دانلود ارائه می‌کند https://stocksnap.io/ است که مرجعی بزرگ از تصاویر زیبا و خام را در خود گنجانده است.

website 4 313ae

در این وب‌سایت بر اساس زمان، ترند بودن، تعداد بازدید، دانلود و مورد علاقه‌ها می‌توان تصاویر را گزینش کرد و بهترین تصاویر را برای دانلود انتخاب کرد.

website 10 1f162

زمانی که تصویر مورد علاقه خود را باز کردید، می‌توانید تعداد بازدید‌ها، موردعلاقه‌ها و دانلود‌ها را مشاهده کنید. در کنار این آمار دکمه قرمز بزرگی برای دانلود تصویر در نظر گرفته شده و زیر آن هم اطلاعات تصویر درج شده‌اند. اطلاعات تصویر شامل نام عکاس، ابعاد عکس، حجم، تاریخ اضافه شدن عکس و تگ‌های آن را مشاهده می‌کنید. از تصاویر با کیفیت و زیبای این وب‌سایت استفاده کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://stocksnap.io مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات