زوم‌اپ: تصاویر زمینه متفاوت با طراحی متریال در Evolve Wallpapers

سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
Evolve Wallpapers اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که مجموعه‌ای از والپیپیرهای بی نظیر را با کیفیت فوق العاده‌ی 3K در اختیار شما قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 وقتی صفحه نمایش گوشی بزرگ و با کیفیت باشد طبیعتا میل به استفاده از والپیپرهای متنوع نیز در کاربران افزایش خواهد یافت. از همین رو در سال‌های اخیر شاهد انتشار اپلیکیشن‌های بی شماری در زمینه‌ی ارائه‌ی تصویر زمینه بوده‌ایم که هر کدام به نوعی نظر مخاطبان بسیاری را جلب کرده‌اند. Evolve Wallpapers اما در این بین با ارائه‌ی تصاویر زمینه‌ای متفاوت با دیگر اپلیکیشن‌ها و همچنین استفاده از کیفیت فوق العاده بالا یعنی 3K (به نقل از سازنده‌ی برنامه) توانسته است خود را یک سروگردن از برنامه‌های مشابه بالاتر قرار دهد. معمولا در این نوع اپلیکیشن‌ها شاهد تصاویر زمینه از طبیعت، افراد، ماشین‌ها و ... هستیم، اما Evolve Wallpapers به سراغ تصاویر متریال و فلت رفته است که با ترکیب این دو سبک با تصاویر نقاشی، والپیپیرهای فوق العاده‌ای را به وجود آورده است.

البته تاکنون اپلیکیشن‌های متفاوتی در زمینه‌ی تصاویر زمینه‌ی متریال و فلت منتشر شده‌اند اما اکثر آن‌ها به بازی با رنگ‌ها پرداخته‌اند و در واقع شاهد اشیا یا مفهوم خاصی در آن‌ها نیستیم. اما در Evolve Wallpapers، شما تصویر زیبایی از کوه‌ها، آسمان، کره‌ی زمین و ... را که به صورت متریال نقاشی شده‌اند را در دسترس خواهید داشت. خوشبختانه تمام تصاویر موجود در این برنامه به صورت عمودی (Portrait) طراحی شده‌‌اند و می‌توانید به آسانی هرچه تمام‌تر و بدون نیاز به انجام تنظیم جایگاه، یا افت کیفیت در اثر زوم شدن تصاویر افقی، بهترین تصویر را برای گوشی خود انتخاب کنید. در حال حاضر این اپلیکیشن شامل ۱۴۱ تصویر زمینه است که بنا به گفته‌ی توسعه دهنده‌ی آن، تصاویر بیشتر نیز به زودی برای آن ارایه خواهد شد. برای دریافت این برنامه که به صورت پولی منتشر شده است می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات