بی‌ام‌و M2؛ خودروی ایمنی جدید مسابقات موتوجی‌پی

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
معرفی نمونه‌ی جدید از سری محصولات قدرتمند M بی‌ام‌و به عنوان خودروی ایمنی در آغاز هر فصل از مسابقات موتورسواری موتو جی‌پی، تبدیل به سنتی همه ساله شده است. بی‌ام‌و طبق همین سنت برای فصل جدید موتو جی‌پی، M2 را به عنوان خودروی جدید ایمنی این مسابقات معرفی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که انتظار می‌رفت، خودروی ایمنی بی‌ام‌و M2 تغییرات ظاهری زیادی به خود دیده است. خطوط مخصوص لوگوی ام پاور (M Power) به رنگ‌های آبی، سورمه‌ای و قرمز در تمامی بخش‌های بدنه‌ی M2، خودنمایی می‌کنند. رینگ‌های طلایی این خودرو نیز جلوه‌ی خاصی به آن بخشیده است.

خودروی ایمنی بی‌ام‌و M2

صندلی‌های عقب در خودروی ایمنی M2 جای خود را به رول کیج داده‌اند. صندلی‌های ریکارو با کمربند‌های ۶ نقطه‌ای برای امنیت بیشتر سرنشینان تعبیه شده‌اند. چراغ‌های ال‌ای‌دی چشمک‌زن نیز روی سقف و درون جلوپنجره‌ی خودرو نصب قرار گرفته‌اند. از سایر تغییرات ظاهری می‌توان به بال غول پیکر، دیفیوز و آینه‌های جانبی از جنس فایبر کربن و هم‌چنین پکیج بدنه‌ی مخصوص ام پاور اشاره کرد.

بی‌ام‌و از سیستم خروجی و ورودی هوای مخصوصی در خودروی ایمنی M2 بهره برده است تا عملکرد حرکتی آن را بیش از پیش افزایش دهد. ترمز‌های سرامیکی مخصوص ام پاور نیز وظیفه‌ی توقف خودرو را بر عهده دارند.

بی‌ام‌و از قطعات خاص زیادی در نسخه‌ی ایمنی M2 بهره برده که در نمونه‌های استاندارد این خودرو قابل سفارش نیستند. M2 کوچک‌ترین محصول بی‌ام‌و است که در نقش خودروی ایمنی مسابقات موتو جی‌پی ظاهر شده است. پیش‌تر M4 کوپه، M3 سدان، X5 M و X5 این وظیفه را بر عهده داشتند.

نظر شما در رابطه با این نسخه‌ی خاص از بی‌ام‌و M2 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات