آیفون 4 اینچی اپل به پردازنده‌ی A9 مجهز می‌شود

پنج‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
اپل روز ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) از آیفون ۴ اینچی خود موسوم به آیفون 5se در کنار آیپد ایر ۳ رونمایی می‌کند. براساس گزارش بلومبرگ آیفون ۴ اینچی به یک پردازنده‌ی A9 مجهز خواهد شد.
تبلیغات

 سرانجام بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی پیرامون معرفی آیفون ۴ اینچی، اپل تصمیم‌ گرفته روز ۲۵ اسفند از گوشی جدید خود به نام iPhone 5se رونمایی کند. البته قرار است در این رویداد آیپد ایر ۳ و مجموعه‌ی جدیدی از بندهای اپل‌واچ نیز معرفی شوند.

ماه گذشته وب‌سایت 9toMac گزارش داده بود که آیفون ۴ اینچی با نام آیفون 5se معرفی می‌شود که از نظر طراحی شباهت‌های زیادی به آیفون ۵ اس دارد. این گوشی از قابلیت‌هایی چون تراشه‌ی NFC و Live Photo بهره می‌برد ولی از فناوری لمس سه‌بعدی خبری نخواهد بود.

بلومبرگ همچنان مدعی شده که آیپد ایر ۳ به تراشه‌ی A9X اپل مجهز می‌شود که در حال حاضر روی آیپد پرو استفاده شده است. علاوه بر این، آیپد ایر ۳ از قلم دیجیتالی اپل موسوم به پنسل نیز بهر می‌برد و برای اتصال کیبورد و دیگر لوازم جانبی از کانکتور هوشمند پشتیبانی می‌کند.

رویداد اختصاصی اپل برای معرفی محصولات خود روز ۲۵ اسفند برگزار می‌شود و از روز ۲۸ اسفند عرضه‌ی محصولات جدید آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات