پهپاد Mi Drone شیائومی احتمالا در کنگره‌ جهانی موبایل معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند روز تا برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل باقی مانده است؛ اما بنظر می‌رسد، پایانی برای شایعات در خصوص شرکت‌های حاضر در این رویداد وجود ندارد. یکی از این شایعات حاکی از آن است که شیائومی قصد معرفی یک پهپاد را در این نمایشگاه دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 تلفن هوشمند می۵ شیائومی یکی از مهمترین گجت‌هایی است که در نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهد شد. شیائومی اعلام کرده است که نسل جدید از پرچمدار خود را روز یکشنبه ۲ اسفند به صورت همزمان در شهرهای پکن و بارسلون رونمایی خواهد کرد. تا کنون مقالات زیادی را در خصوص Xiaomi Mi 5 منتشر کرده‌ایم، اما این بار به نظر می‌رسد که شرکت چینی شیائومی قصد دارد تا درکنار این تلفن از دستگاه دیگری نیز رونمایی کند؛ بر اساس شایعات منتشر شده، این دستگاه، پهپاد Mi Drone خواهد بود.

mi drone

سال گذشته شاهد انتشار تصاویری از پتنت‌های مربوط به Mi Drone بودیم؛ در آن زمان شایعات حاکی از آن بودند که این پهپاد تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ رونمایی خواهد شد. اما به دلیل وجود شباهت‌هایی با پهپادهای شرکت DJI، معرفی این پهپاد جهت اعمال تغییراتی در طراحی آن، به تعویق افتاد. در هر صورت با مشاهده‌ی تصاویر منتشر شده، می‌توان دیدی کلی از شمای این پهپاد داشت. گفته می‌شود که طول Mi Drone در حدود ۳۵۰ میلی‌متر است؛ بنابراین این پهپاد ابعاد کوچکی ندارد. بر طبق پتنت ثبت شده توسط شیائومی، احتمالا یکی از راه‌های کنترل این پهپاد استفاده از دستبند Mi Band باشد؛ به این صورت که پهپاد به کمک دستبد سلامتی، مسیر پیموده شده توسط شما را دنبال کند. با این حال کماکان احتمال نادرست بودن شایعات وجود دارد.

در هر صورت اکنون شایعات منتشر شده حکایت از آن دارند که احتمالا پهپاد شیائومی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی خواهد شد. اما شیائومی در دعوت‌نامه‌ی خود به هیچ عنوان اشاره‌ای به این پهپاد نداشته است. پهپاد Mi Drone یقینا نسبت به رقبای خود قیمت پایین‌تری خواهد داشت. بر طبق شایعات، قیمت این پهپاد در حدود ۱۰۶ دلار خواهد بود. با این حال بخاطر داشته باشید که در حال حاضر هیچ‌کدام از این اطلاعات تائید نشده‌اند؛ بنابراین این امکان وجود دارد که شیائومی برنامه‌ای برای معرفی پهپاد نداشته باشد. در هر صورت باید تا روز ۲ اسفند منتظر بمانیم.   

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات