نسخه 7 اینچی گلکسی تب ای وضوح نمایشگر بهتر خواهد داشت و فاقد S Pen خواهد بود

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
گلکسی تب A با نمایشگر ۷.۰ اینچی یکی دیگر از محصولاتی است که انتظار می‌رود سامسونگ آن را در کنگره موبایل بارسلون (MWC 2016) معرفی کند. وضوح نمایشگر این محصول ارتقاء یافته است، اما فاقد قلم S Pen خواهد بود.
تبلیغات

 با وجود اینکه اغلب نگاه‌ها در کنگره موبایل بارسلون (MWC 2016) در بخش سامسونگ به‌گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج محدود می‌شود، اما این شرکت در نظر دارد برخی محصولات دیگر را نیز در جریان این رویداد معرفی کند. در زمینه‌ی تبلت‌ها به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در نظر دارد سری گلکسی تب اس ۲ را به‌روز رسانی کند. اکنون نیز گفته می‌شود که نسخه ۷ اینچی از گلکسی تب A در این مراسم رونمایی خواهد شد.

گلکسی تب ای 7.0

اطلاعات منتشر شده از گلکسی تب ای با نمایشگر ۷ اینچی (Galaxy Tab A 7.0) حاکی از افزایش وضوح نمایشگر هستند؛ ولی گفته می‌شود در این نسخه شاهد قلم سامسونگ با نام S Pen نخواهیم بود. سایر مشخصات این دستگاه تاحدودی شبیه به‌گذشته خواهد بود.

WinFuture که وبلاگی فرانسوی است در طول زمان‌های گذشته پرده از اطلاعات زیادی برداشته که در زمینه‌ی مشخصات نسخه ۷ اینچی گلکسی تب ای نیز شاهد اخباری از سوی این وبلاگ هستیم. بر این اساس تبلت جدید سامسونگ از پردازنده چهار هسته‌ای اکسینوس ۳۴۷۵ استفاده خواهد کرد که فرکانس هر هسته آن روی ۱.۳ گیگاهرتز تنظیم شده است. این محصول از ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. با وجود اینکه مشخصات این محصول تاحدودی افزایش یافته است، اما همچنان در شرایط نزدیکی با سایر محصولات سری گلکسی تب اس قرار دارد و تبلتی میان‌رده به‌حساب می‌آید.

گلکسی تب ای 7.0

نمایشگر این تبلت ۷ اینچی، وضوح ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل خواهد داشت. با وجود اینکه این صفحه‌نمایش وضوح فول اچ‌دی را ارائه نمی‌دهد، اما چندان هم رزلوشن آن بد نیست و می‌تواند برای مطالعه و اغلب کار‌های روزانه کافی و مناسب باشد. با این وجود نسبت به‌نسخه‌های قبلی شاهد ارتقاء وضوح بیشتری هستیم. گفتنی است که نسخه‌ی ۸.۰ و ۹.۷ اینچی از گلکسی تب ای دارای نمایشگری با وضوح ۷۶۸ در ۱۰۲۴ هستند که در نسخه‌ی ۷ اینچی این میزان ارتقاء خواهد یافت.

گلکسی تب ای 7.0

گفته می‌شود نسخه‌ی وای‌فای این محصول شماره مدل SM-T280 را خواهد داشت و البته شاهد نسخه‌ی LTE از آن نیز خواهیم بود که شماره مدل آن SM-T285 خواهد بود. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، اغلب محصولاتی که سامسونگ به‌زودی در نمایشگاه MWC معرفی خواهد کرد در ماه‌های مارس و آوریل روانه بازار خواهند شد.

قیمت نسخه‌ی وای‌فای این محصول ۱۸۹ دلار خواهد بود که قیمتی جذاب و فریبنده به‌حساب می‌آید. سامسونگ نسخه LTE این محصول را نیز باقیمت ۲۴۵ دلار عرضه خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصاویری از این محصول را که فاش شده‌اند مشاهده کنید.

گلکسی تب ای 7.0
گلکسی تب ای 7.0
گلکسی تب ای 7.0
گلکسی تب ای 7.0
گلکسی تب ای 7.0
گلکسی تب ای 7.0

نظر شما در خصوص گلکسی تب ای با نمایشگر ۷ اینچی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات