پیدا کردن بهترین قیمت بین همه‌ی فروشگاه‌های اینترنتی

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
حتماً برای شما هم پیش آمده کالایی را خریداری کرده باشید و بعدا بفهمید می‌توانستید با قیمت بسیار ارزان‌تری همان کالا را از فروشگاه دیگری بخرید. امروز با یک وبسایت  و یک اپلیکیشن  راه‌حلی عالی را برای شما سراغ داریم.
تبلیغات

 ما به حکم تجربه فقط با تعدادی از فروشگاه‌های آنلاین آشنایی داریم و نمی‌دانیم در مورد برخی کالاها فروشگاه‌هایی هستند که تخصصی‌تر هستند و قیمت‌شان هم مناسب‌تر است. حتی خیلی وقت‌ها محصولاتی در این فروشگاه‌ها وجود دارد که در فروشگاه‌های شناخته شده‌تر پیدا نمی‌شود. حالا تصور کنید بخواهید در بین تعداد زیادی از فروشگاه‌ها محصول خود را با بهترین قیمت پیدا کنید!

موتور جستجوی خرید ترب سرویسی است که به شما امکان می‌دهد با یک جستجوی ساده ضمن پیدا کردن محصول خود در بین ۳۵ فروشگاه معتبر اینترنتی، کمترین قیمت محصول مورد نظر خود را در بین این فروشگاه‌ها بیابید.

به عنوان مثال در تصویر زیر قیمت گوشی LG G4 رو توی فروشگاه‌های مختلف اینترنتی می‌بینید.

موتور جستجوی ترب

در پایگاه‌داده‌ی ترب اطلاعات ۳۰۰ هزارمحصول از فروشگاه‌های مختلف اینترنتی تجمیع شده است و  به جز قابلیت جستجوی پیشرفته، به شما امکان گشت و گذار در دسته‌بندی‌های محصولات را نیز می‌دهد. برای مثال پیشنهاد می‌کنیم  «لیست گوشی‌های سامسونگ»  و یا «لیست گوشی‌های هوآوی» را در این وبسایت ببینید.

به جز سایت ترب شما می‌توانید از اپلیکیشن ترب هم برای خرید اینترنتی ساده‌تر هم استفاده کنید. در اپ ترب به جز امکان سرچ و گشتن در دسته‌بندی‌ها، دو امکان خیلی خاص وجود دارد:

اول اینکه هر روز بهترین تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی قرار می‌گیرد و با استفاده از آن لازم نیست نگران از دست دادن تخفیف‌های آنها باشید.

ویژگی دوم «قابلیت اطلاع از تغییر قیمت» است. مثلا اگر می‌خواهید گوشی خاصی را بخرید، کافی است در اپ ترب، روی دکمه‌ی «اطلاع از تغییر قیمت»‌ آن محصول بزنید. بعداز آن بدون نگرانی به کارهای مهم‌تر برسید و هروقت قیمت تغییر کرد ربات ترب به شما اطلاع می‌دهد.

 

این وبسایت و اپلیکیشن را یکی از تیم‌های نوآور مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی کرده است. با نصب  و استفاده از اپلیکیشن ترب و ارائه نظرات سازنده‌تان ازین محصول بومی حمایت کنید.

https://iwmf.ir/

https://iwmf.ir/

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات