آلکاتل احتمالاً یک گوشی پرچمدار ویندوزی معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
از آنجایی که شرکت‌های اندکی تلفن‌های هوشمند ویندوزی تولید می‌کنند، پلتفرم موبایل مایکروسافت تا همین اواخر و معرفی لومیا 950 و 950 XL از داشتن پرچمداری درخور محروم بود. هرچند انتظار می‌رفت تا طبق روال سابق شاهد عرضه‌ی تلفن‌های میان‌رده‌ی ویندوزی توسط دیگر شرکت‌ها باشیم، اما ظاهراً آلکاتل قصد دارد تا این قاعده را تغییر دهد.
تبلیغات

 اوایل سال جاری میلادی، آلکاتل از تلفن هوشمند ویندوزی وان‌تاچ فیرس XL و تبلت پیکسی 3 مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل رونمایی کرد. پس از آن، معاون ارشد ریاست آلکاتل قول داده بود که این شرکت قرار است دستگاه‌های متعدد ویندوزی دیگری از جمله یک «ابَر تلفن» را روانه‌ی بازار کند.

بر اساس شایعات، دستگاه ویندوزی آلکاتل که آیدول پرو 4 نام خواهد گرفت، از پردازنده‌ی اسنپدراگون 820 استفاده خواهد کرد. اسنپدراگون 820 به احتمال زیاد در طیف وسیعی از دستگاه‌های بالارده و پرچمدار امسال که اکثراً اندرویدی هستند استفاده خواهد شد.

آیدول پرو 4 همچنین به واسطه‌ی استفاده از ویندوز ۱۰ موبایل، از قابلیت کانتینیوم نیز بهره‌مند خواهد بود. با استفاده از قابلیت کانتینیوم در ویندوز ۱۰ موبایل، در صورت متصل کردن تلفن به یک نمایشگر و استفاده از موس و کیبورد، تجربه‌ای شبیه استفاده از یک کامپیوتر را خواهید داشت.

آلکاتل همچنین تصمیم دارد تا برای عملکرد بهتر باتری، به جای استفاده از نمایشگر Quad HD 2K یا 4K، از یک نمایشگر فول اچ‌دی در پرچمدار خود استفاده کند. تلفن هوشمند ویندوزی آلکاتل در صورت معرفی به احتمال زیاد از طریق اپراتور T-Mobile در آمریکا توزیع خواهد شد. تی-موبایل در طی چند سال اخیر همواره توزیع‌کننده‌ی اصلی تلفن‌های ویندوزی بوده است.

از آنجایی که این تلفن هنوز در دست توسعه است، مشخصات سخت‌افزاری ذکر شده احتمالاً دستخوش تغییر خواهند شد.

نظر شما راجع به تلفن‌های ویندوزی سایر شرکت‌ها چیست؟ در صورت تمایل به خرید تلفن هوشمند ویندوزی آیا لومیاهای مایکروسافت انتخاب شما خواهند بود یا ترجیح می‌دهید محصولات دیگر شرکت‌ها را امتحان کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات