تصویری از گوشی میزو پرو 5 مینی در کنار نسخه اصلی منتشر شد

سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته کمپانی میزو گوشی‌های جذابی را معرفی کرد که باید مدل پرو ۵ را گل سرسبد آنها بدانیم. فبلت پرچمدار این برند چینی مشخصات فنی و کیفیت ساخت بالایی دارد. امروز تصویری منتشر شده که نسخه‌ی مینی گوشی پرو ۵ میزو را در کنار نسخه‌ی اصلی نشان می‌دهد.
تبلیغات

میزو پرو ۵ به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اکسینوس ۷۴۲۰ سامسونگ با معماری ۶۴ بیتی و لیتوگرافی ۱۴ نانومتری، نمایشگر امولد، ۳ یا ۴ گیگابایت رم و سنسور دوربین ۲۱ مگاپیکسلی مجهز شده است. در واقع میزو پرو ۵ تنها گوشی غیر سامسونگی است که از تراشه‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ استفاده می‌کند. این پردازنده یکی از بهترین نمونه‌های تولید شده در سال ۲۰۱۵ است.

چند وقتی است این گوشی در بازار به فروش می‌رسد و براساس شایعات جدید میزو قصد دارد در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶، نسخه‌ای از این محصول قدرتمند را مبتنی بر سیستم عامل اوبونتو معرفی کند. مدت‌ها قبل نیز شایعاتی منتشر شده بود که نسخه‌ی مینی از گوشی پرو ۵ نیز وارد بازار خواهد شد و نایب رییس میزو اعلام کرده بود این گوشی نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی می‌شود.

حالا تصویری جدید از چین منتشر شده که در سمت چپ آن می‌توان میزو پرو ۵ و در سمت راست میزو پرو ۵ مینی را مشاهده کرد. در نگاه اول، طراحی هر دو محصول شبیه هم به نظر می‌رسد. ولی فلاش LED و سنسورهای لیزر فوکوس خودکار روی نسخه‌ی کوچکتر به صورت افقی قرار گرفته است. با توجه به تصویر می‌توان از وجود پرو ۵ مینی میزو مطمئن شد و به نظر می‌رسد طبق قرار قبلی، این کمپانی چینی به زودی از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد.

گفته می‌شود گوشی میزو پرو ۵ مینی به یک نمایشگر ۴.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده‌ی ده هسته‌ای هلیو ایکس ۲۰ مدیاتک، ۳ یا ۴ گیگابایت رم، سنسور دوربین ۲۱ مگاپیکسل، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دکمه‌ی هوم اختصاصی موسوم به mBack در زیر نمایشگر مجهز خواهد شد که با دوبار زدن روی آن می‌توانید به صفحه‌ی قبلی بازگردید.

ضمن اینکه این گوشی از حسگر اثر انگشت و قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود میزو پرو ۵ مینی با توجه به اندازه و مشخصات فنی خود، فروش خوبی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات