زوم‌اَپ: شبکه مجازی عکاسان و دنیایی از تصاویر دیدنی با Pickit Photo Finder

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
Pickit Photo Finder اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید عکس‌های خود را با عکاسان دیگر در سرتاسر دنیا به اشتراک بگذارید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 Pickit Photo Finder درواقع یک شبکه‌ی اجتماعی شبیه به اینستاگرام است با این تفاوت که کاربران آن برخلاف کاربران ایسنتاگرام، اکثرا عکاسان حرفه ای هستند که علاقه به اشتراک گذاری عکس‌های خود دارند. در این اپلیکیشن شما به تصاویر بیشماری در دسته بندی‌های مختلف دسترسی خواهید داشت که می‌توانید با انتخاب هرکدام، به مجموعه ای عظیم از تصاویر دست پیدا کنید. دسته بندی‌های کلی نیز مانند محبوب ترین‌ها، پربازدیدترین‌ها و ... در برنامه وجود دارند تا بتوانید زیباترین عکس‌های روز را در گوشی موبایل خود مشاهده کنید. خود شما نیز به عنوان یک عکاس می‌توانید تصاویری که ثبت کرده اید را در این برنامه به اشتراک بگذارید و با تنظیم توضیحات، موضوع و تگ‌های مربوطه، بیشترین بازدید را برای عکس‌های خود به ارمغان بیاورید. قطعا برای یک عکاس، هیچ چیز مهم‌تر از دیده شدن تصاویری که آن‌ها را ثبت کرده است نیست. از همین رو می‌توانید در این شبکه‌ی اجتماعی، عکس‌های خود را به میلیون‌ها کاربر از سرتاسر دنیا نشان دهید.

بخش جالب دیگری نیز در برنامه وجود دارد که به کمک آن می‌توانید تصاویر درخواستی خود را ثبت کنید تا عکاسان برنامه دست به کار شده و با محوریت درخواست شما، از سوژه‌ی مورد نظر عکاسی کنند. برای مثال شما به عنوان یک کاربر عادی علاقه‌ی زیادی به مشاهده‌ی منظره‌های معروف دنیا دارید که می‌توانید با درخواست دادن مکان مورد نظر، از عکاسان حاضر در برنامه درخواست کنید تا اگر در محل مورد نظر شما حضور دارند یا زندگی می‌کنند، این تصاویر را برای شما به ثبت برسانند. این امکان به خصوص برای مکان‌ها یا سوژه‌هایی که در گوگل کمتر پیدا می‌شوند بسیار کاربردی و ارزشمند خواهد بود. البته در رابطه با مکان‌های معروفی که در گوگل یافت می‌شوند نیز باید گفت که طبیعتا لذت تماشای عکس‌هایی که به خاطر شما گرفته‌اند، بسیار بیشتر از تصاویر موجود در گوگل خواهند بود. برای دانلود این برنامه که برای هر سه پلت فرم اندروید، ویندوزفون و آی او اس منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات