اندروید 6 برای کاربران گلکسی اس 6، اس 6 اج و اس 6 اج پلاس در کره جنوبی عرضه شد

دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
کاربران گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس زمان زیادی است که منتظر دریافت اندروید ۶.۰ مارشملو هستند اما سامسونگ به تازگی اعلام کرده که ارائه‌ی این بروزرسانی را از امروز آغاز خواهد کرد. امروز خبر رسیده که سامسونگ این بروزرسانی برای کاربران گوشی‌های ذکر شده در کره جنوبی عرضه کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 سامسونگ بروزرسانی به اندروید ۵ برای گلکسی اس ۵ و دیگر پرچم‌دار سال ۲۰۱۴ خود را در میانه‌های ژانویه سال ۲۰۱۵ شروع کرد اما حالا در ماه فوریه هستیم و هنوز کمپانی کره‌ای عرضه اندروید ۶ را برای پرچم‌دارهای سری ششم خود شروع نکرده است.

سامسونگ به جای اندروید ۶، بروزرسانی ۶.۰.۱ را برای گلکسی اس ۶ اج و اج پلاس در کره جنوبی، کشور وطنی خود منتشر کرده است.

اندروید مارشملو برای اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس علاوه بر ویژگی‌های Doze و Google Now on Tab از ویژگی‌های دیگری نیز برخوردار است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

۱. دو ستونه شدن پنل اج

اینطور که در اسکرین شات زیر مشخص است، سامسونگ اندازه عمودی ستون اج را از ۲۶۰ به ۵۵۰ پیکسل رسانده است. فضای بیشتر باعث شده تا کاربر به برنامه‌های بیشتری در این پنل دسترسی سریع داشته باشد. 

۲. مقاله‌های همراه با تصاویر

سامسونگ محیط بهتری و بزرگتری برای خواندن سرتیتر مقاله‌های روز در پنل اج فراهم کرده!

۳. چندوظیفگی

در نوار چند وظیفگی کناری که سامسونگ تعبیه کرده نیز می‌توانید وظایف مهمی که دارید را برنامه ریزی کنید، صفحات وب‌سایتی که بعدا قصد مطالعه دارید را ذخیره کنید، یا یک روز از تقویم را قرار دهید.  

۴. ابزار‌ سریع

ابزار‌های سریعی مثل خط کش، چراغ قوه و تبدیل واحد‌ها هم در یک تب جداگانه قرار دارند تا دسترسی سریع‌تری داشته باشید. 

۵. افراد

اضافه شدن عملکرد‌های متفاوت با هریک از مخاطبین نیز یکی دیگر از بخش‌هایی است که در نوار اج بهینه شده است. 

۶. مدیریت اج

به علاوه تمام این ویژگی‌های اضافه شده، حالا شما می‌توانید این پنل را مدیریت کنید. برای مثال اندازه آن را تغییر دهید، شفافیتش را کم و زیاد کنید یا موقعیت آن را به بخش‌های دیگری از نمایشگر منتقل کنید.

نظر شما درباره تغییرات به وجود آمده در اندروید مارشملو گلکسی اس ۶ اج و اج پلاس چیست؟ از تغییراتی که سامسونگ به وجود آورده و قرار است تا چند وقت دیگر منتشر کند، راضی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات