پاناسونیک از دوربین بدون آیینه‌ سلفی با نام LUMIX GF8 رونمایی کرد

دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
پاناسونیک دوربین جدید LUMIX GF8 را برای افرادی که قصد دارند عکس‌های سلفی باکیفیت بگیرند، معرفی کرد. در ادامه همراه زومیت باشید تا به معرفی کامل این دوربین بدون آیینه بپردازیم.
تبلیغات

پاناسونیک دوربین بدون آیینه‌ی جدید خود را با نام LUMIX GF8 جایگزین دوربین GF7 کرد. این دوربین به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. از آنجایی که صفحه‌نمایش این دوربین می‌چرخد، کاربر می‌تواند از آن برای تهیه خودعکس (سلفی) استفاده کند. بدون شک این دوربین بدون آیینه، تصاویرِ خودعکس به مراتب بهتری در مقایسه با گوشی‌های هوشمند می‌گیرد.

پاناسونیک برای آنکه بیش از پیش، نظر مثبت علاقمندان سلفی را به دوربین GF8 جلب کند، قابلیت نرم‌افزاری روتوش خودکار تصویر را نیز اضافه کرده است تا پوست صورت کاربر صاف‌تر و چهره‌ی وی جذاب‌تر به نظر برسد. این قابلیت نرم افزاری همچنین امکان باریک‌تر کردن صورت و همچنین مات و محو کردن پس‌زمینه را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 LUMIX GF8 Panasonic

بدنه‌ی این دوربین از فلز و چرم طبیعی ساخته شده است و با وجود اینکه ابعاد بسیار کوچکی دارد، از اتصال وای-فای پشتیبانی می‌کند. دوربین GF8 قادر است در حالت عکاسی پشتِ سرِ هم، ۵.۸ فریم در ثانیه ضبط کند. همچنین اگر اهل فیلم‌برداری با دوربین باشید، GF8 امکان ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را در اختیارتان قرار می‌دهد. از طریق اتصال وای-فای و به واسطه‌ی یک اپلیکیشن اختصاصی، کاربر می‌تواند عکس‌های گرفته شده با دوربین را به گوشی هوشمند یا تبلت خود منتقل کرده و به اشتراک بگذارد.

دوربین LUMIX GF8 پاناسونیک دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسل از نوع CMOS به همراه لنز سه‌چهارمِ مایکرو است. این سنسور از ISO 25,600 به همراه سیستم فوکوس خودکار بر پایه‌ی کنتراست پشتیبانی می‌کند و قادر است خود چهره را تشخیص داده و بر روی آن فوکوس کند.

 LUMIX GF8 Panasonic

صفحه‌نمایش لمسی این دوربین دارای ۱.۰۴ میلیون نقطه است. کاربر می‌تواند این صفحه‌نمایش را چرخانده و از چهره‌ی خود عکس بگیرد. صفحه‌ی لمسی نیز کار کردن با رابط کاربری دوربین را ساده‌تر کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات