تقدیر از شصت‌هزارمین عضو باشگاه مشتریان هماهنگ؛ هماهنگ‌ پلاس فرهنگ مشتری‌مداری را نهادینه می‌کند

یک‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
باشگاه مشتریان هماهنگ که با نام هماهنگ پلاس فعالیت خود را از دو سال پیش آغاز کرده، در مراسمی، رسیدن اعضایش به ۶۰ هزار را جشن گرفت و دستاوردهایش را معرفی کرد.
تبلیغات

در مراسم شرکت هماهنگ، کیوان مشاهری‌فرد، قائم مقام مدیرعامل این شرکت، اعلام کرد که هماهنگ یکی از چندین شرکتی است که در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات از طریق باشگاه مشتریان فعالیت می‌کند.

به گفته‌ی وی، هماهنگ قصد دارد با رویکرد متفاوت با مشتری ارتباط برقرار کند؛ نوعی ارتباط ساده و تنگاتنگ که مشتری حس کند حتی پس از خرید تنها نیست و امکان پشتیبانی از سوی فروشنده را دارد.

 وی اقدام شرکت هماهنگ برای راه‌اندازی باشگاه مشتریان هماهنگ پلاس را، راضی نگه داشتن مشتری اعلام کرد و گفت:

کار باشگاه مشتریان فقط رفع ایراد نیست و با تعقیب رفتار مشتری، قصد دارد رضایت همه‌ی خریداران را جلب کند و خدماتی ارائه دهد که نه تنها مشتریان قدیمی را نگه دارد، بلکه باعث جذب مشتریان بیشتر شود.

در ادامه حمید اصغری، مدیر مارکتینگ شرکت هماهنگ به پیشینه فعالیت شرکت هماهنگ پرداخت و گفت:

هماهنگ با راه‌اندازی کمپین‌های متعدد قصد دارد مشتریان را جذب و آنها را تشویق به معرفی سرویس‌های باشگاه مشتریان به دیگران کنند. این در حالی است که ساختار این باشگاه همانند باشگاه‌های مشتریان مطرح بین‌المللی از ساختاری مستحکم و به‌روز برخوردار بوده تا جایی که گروه برنامه‌نویسی به طراحی و تولید اپلیکیشنی درون‌سازمانی برای این باشگاه مبادرت ورزیده که اطلاعات مشتریان را ثبت کرده و امکانات فراوانی به‌لحاظ جامعه آماری برای باشگاه به ارمغان می‌آورد.

در ادامه خانم شهبازی به‌ عنوان سرپرست باشگاه مشتریان ( هماهنگ‌پلاس) به ارائه توضیحاتی در خصوص کمپین شصت‌هزارمین عضو باشگاه مشتریان پرداخت و این مشتری خوش‌شانس که برنده یک دستگاه ساعت هوشمند Samsung Gear S2 شده را معرفی کرد. از طرفی به ۱۰ عضو باشگاه مشتریان که به سوالات پرسشنامه پاسخ داده بودند به قید قرعه یک پک سورپرایز شامل پاور‌بانک، هدفون و یک سیم‌کارت ایرانسل اهدا شد.

hamahang

در پایان این مراسم ضمن اهدا جوایز برگزیدگان، کیوان مشاهری فرد از اصحاب رسانه و همه مشتریان خواست تا بهترین راهکار و پیشنهاد برای هرچه بهتر فعال بودن باشگاه مشتریان هماهنگ را به این مجموعه ارائه و در قرعه کشی مرتبط با این امر جهت برنده شدن یک دستگاه نوت 5 شرکت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات