رونمایی از قاب محافظ لمسی برای گوشی جی 5 الجی

شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی از قاب محافظ جدیدی که برای نسل آتی اسمارت‌فون پرچم‌دار خود، LG G5، طراحی کرده است پرده برداشت. اسمارت‌فونی که هنوز رونمایی نشده است. در ادامه می‌توانید بیانیه‌ی رسمی ال‌جی در این باره را مطالعه کنید.
تبلیغات

 ال‌جی به عنوان کمپانی‌ای شناخته شده است که همیشه همگام با زمان حرکت می‌کند و این بار برای اثبات این مدعا، پیش از اینکه خود محصول روانه‌ی بازار شود، لوازم جانبی‌اش را معرفی و تولید کرده است. آخرین قاب محافظ ال‌جی علاوه بر داشتن مزایای مدل‌های قبل، قابلیت‌های بیشتری برای ارائه دارد.

از جمله لمسی بودن که پیش از این روی قاب محافظ K10 پیاده شده بود و این بار روی قاب نیمه‌شفاف G5 ارائه شده است. لمسی بودن قاب محافظ به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون کنار زدن قاب، به تماس‌ها پاسخ داده یا آلارم گوشی را خاموش کنند.

صفحه‌نمایش گوشی G5 که هنوز رونمایی نشده است طوری طراحی شده که بتواند همیشه روشن بماند و زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها را نشان دهد، حتی زمانی که قاب گوشی بسته است. قابی که در ساختش از یک لایه نازک منحصر به فرد با ظاهری فلزی و براق استفاده شده تا نمای ساده و لوکس قاب محافظ را بهبود بخشیده و نیز هماهنگی کامل با گوشی جدید LG G5 داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات