فروشگاه ال‌جی در چارسو یکساله شد

شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
شرکت‌های گلدیران و ال‌جی در مراسمی با حضور مشتریان، یکساله شدن فروشگاه ال‌جی در مجتمع تجاری چارسو را جشن گرفتند. این فروشگاه به عنوان موفق‌ترین فروشگاه این شرکت در خاورمیانه و یکی از بزرگ‌ترین برندشا‌پ‌های جهانی شناخته می‌شود.
تبلیغات

 ال‌جی و گلدیران مراسم جشن یکسالگی فروشگاه‌ ‌ال‌جی در مجتمع چارسو را با حضور مشتریان و خبرنگاران برگزار کردند. در این مراسم کوین چا، مدیرعامل ال‌جی در آفریقا و خاورمیانه، دی اس آن و مدیر عامل شرکت ال‌جی در ایران حضور داشتند.

کوین چا، مدیرعامل ال‌جی در آفریقا و خاورمیانه

در این مراسم کوین‌چا، مدیرعامل ال‌جی در آفریقا و خاورمیانه اعلام کرد:

چارسو جایی است که مشتریان مشکل‌پسند ایرانی، تمام محصولات ال‌جی را یکجا می‌بینند. این فروشگاه جدید برای مشتریان ایرانی تجربه‌ی جدیدی از دنیای فناوری، کیفیت و راحتی را فراهم می‌آورد. بسیار خوشحالیم که دو شرکت ال‌جی و گلدیران توانستند این گام مهم را با موفقیت بردارند.

جشن یکسالگی برندشاپ ال‌جی در چارسو

برندشاپ ال‌جی در چارسو، طی یکسال اول فعالیت خود آمار خوبی از خود به جا گذاشت و عناوین بین المللی کسب کرد. بیش از ۱۳ هزار مشتری در یک سال، کسب جایزه اول جشنواره اینوفست، عنوان بیشترین فروش خارج از کره جنوبی و فروش بیشترین گوشی همراه هوشمند در دنیا (به جز کره) بخشی از عناوینی است که این فروشگاه بدست آورده است.

جشن یکسالگی برندشاپ ال‌جی در چارسو

در این مراسم به سه نفر از مشتریان به قید قرعه گوشی‌های G4 Stylus، G4 و V10 اهدا شد.

جشن یکسالگی برندشاپ ال‌جی در چارسو
جشن یکسالگی برندشاپ ال‌جی در چارسو
جشن یکسالگی برندشاپ ال‌جی در چارسو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات