نسخه ۲۰۱۶ از گلکسی جی 7 با پردازنده اکسینوس در GeekBench دیده شد

جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به‌زودی نسخه‌ی ۲۰۱۶ از گلکسی جی ۷ را معرفی خواهد کرد. این محصول در پایگاه داده GeekBench دیده شده و برخلاف اطلاعات پیشین،‌ در این بنچمارک با پردازنده‌ی اکسینوس حضور یافته است.
تبلیغات

 سری گلکسی جی از سوی کمپانی سامسونگ تاکنون توانسته‌اند محبوبیت زیادی بین کاربران به‌دست بیاورند و حال این شرکت در تلاش است تا نسخه‌ی جدیدی از تمام آنها را روانه بازار سازد که این اقدام در زمینه‌ی پایین‌رده‌ها شامل نسخه‌ی ۲۰۱۶ از گلکسی جی 1، گلکسی جی 3 و گلکسی جی 5 می‌شود. اما این شرکت محصول نسبتا بالارده‌ای را از این سری سال گذشته روانه بازار ساخت که امسال انتظار معرفی نسخه‌ی جدیدی از آن را داریم. این محصول که گلکسی جی ۷ نامیده می‌شد چندی پیش اطلاعاتی از نسخه‌ی ۲۰۱۶ آن در پایگاه داده GFXBench منتشر شد که در لیست بنچمارک، پردازنده‌ی مورد استفاده دستگاه اسنپدراگون بود. حال به‌نظر می‌رسد که این محصول نسخه‌ای با پردازنده اکسینوس نیز خواهد داشت. گفتنی است که سال گذشته نیز شاهد پردازنده اکسینوس روی این محصول بودیم.

بر اساس آخرین اطلاعاتی که از سوی GeekBench منتشر شده است دستگاهی که از این سرویس بنچمارک گرفته است، شماره مدل SM-J۷۱۰FN را داشته و پردازنده‌ی آن از نوع اکسینوس ۷۸۷۰ بوده است. گفتنی است که این پردازنده توسط خود سامسونگ در کره جنوبی، طراحی، توسعه و ساخته می‌شود. در خصوص مشخصات نیز GeekBench حکایت از ۴ هسته با فرکانس ۱.۶۹ در این پردازنده دارد و ۲ گیگابایت نیز حافظه‌ی رم در اختیار آن قرار خواهد گرفت. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بودند، نسخه‌ای که از پردازنده اسنپدراگون استفاده می‌کرد دارای ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بود. این محصول با اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو روانه بازار خواهد شد.

نسخه‌ی جدید گلکسی جی ۷ در بنچمارک GeekBench در حالت تک هسته امتیاز ۷۹۳ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۴۳۶۸ را به‌دست آورده است. البته به‌نظر می‌رسد که تا زمان معرفی رسمی این محصول زمان زیادی باقی مانده و فعلا قیمت و زمان معرفی آن مشخص نیست. احتمال می‌رود که این محصول قیمت مناسبی داشته باشد؛ زیرا سامسونگ در تلاش است تا در شرایط فعلی که شرکت‌های زیادی در حال ظهور هستند مشتریانی را که از این شرکت جدا شده‌اند را دوباره به‌سمت خود بازگرداند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات