مشخصات فنی نسل جدید گلکسی تب اس 2 سامسونگ فاش شد

جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اواخر ماه گذشته بود که شرکت حمل و نقل زائوبا در هند نام چند تبلت جدید از سامسونگ را در لیست باربری خود برای ورود به این کشور قرار داد. در حالی که انتظار داریم به زودی گلکسی تب اس ۳ رونمایی شود، روز گذشته مشخصات فنی دو مدل جدید از گلکسی تب‌های سری S فاش شد.
تبلیغات

با توجه به اطلاعات منتشر شده از بنجمارک‌های GeekBench و GFXBench به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی ارتقا یافته گلکسی تب اس ۲ خود را به زودی معرفی کند. شایعه شده سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶، علاوه بر گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از تبلت‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد.

در حال حاضر گلکسی تب اس ۲ در دو نسخه‌ی ۸ و ۹.۷ اینچی به فروش می‌رسد که با توجه به طراحی و مشخصات فنی خود با استقبال خوب کاربران روبرو شده است. به نظر می‌رسد همین موضوع سامسونگ را مجاب کرده تا نسخه‌ای ارتقا یافته از تبلت‌های گلکسی تب اس ۲ (با نام احتمالی گلکسی تب اس ۳) را روانه بازار کند.

مشخصات مدل ۹.۷ اینچی که با شماره مدل SM-T819 شناخته می‌شود، در بنچمارک GFXBench فاش شده است. این تبلت به یک نمایشگر با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۲ با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰، رم ۳ گیگابایتی، دوربین پشت ۸ و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل و اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد سامسونگ در تمامی دستگاه‌های جدید و رده‌بالای خود، از همین نسخه‌ی اندروید استفاده خواهد کرد.

مدل ۸ اینچی با شماره SM-T719 شناخته می‌شود که از نظر طراحی، پردازنده، میزان حافظه‌ی رم و پردازنده‌ی گرافیکی با نسخه‌ی ۹.۷ اینچی تفاوتی ندارد. ولی به نظر می‌رسد از نظر طراحی، سامسونگ قصد دارد در هر دو مدل تفاوت‌های جزئی را ایجاد کند. به همین دلیل برخی معتقدند سامسونگ به جای گلکسی تب اس ۳ از نام گلکسی تب اس ۲ (۲۰۱۶) یا چیزی شبیه این استفاده خواهد کرد.

هر دو نسخه‌ی گلکسی تب اس ۲ توانسته‌اند نظر کارشناسان را جلب کنند و انتظار می‌رود سامسونگ با برطرف کردن مشکلاتی چون اسپیکر ضعیف یا روشنایی کم نمایشگر، تبلت‌هایی کم نقص را روانه بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات