مایکروسافت اپلیکیشنی هم نام با سرویس Groove خود را در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات موسیقی تصاحب کرد

چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت سال گذشته نام سرویس استریم ایکس باکس موزیک را به Groove تغییر داد؛ اما گویا ردموندی‌ها تنها کمپانی نبوده‌اند که این اسم را برای محصول خود انتخاب کرده‌‌اند و یک استارت آپ کانادایی نیز نام سرویس موسیقی خود را Groove گذاشته است. حال شنیده‌ها حکایت از این دارد مایکروسافت این اپلیکیشن را نیز از آن خود کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید مایکروسافت سال گذشته نام سرویس استریم ایکس باکس موزیک خود را به Groove تغییر داد. استفاده از این نام باعث شد تا از کاربران تمایز این سرویس را روی کنسول ایکس باکس با سرویسی که مایکروسافت روی کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز ارائه می‌کند، درک کنند. هرچند Groove نامی مناسب برای سرویس استریم موسیقی مایکروسافت به نظر می‌رسد، اما باید به این نکته اشاره کرد که استارت آپ کانادایی Zikera نیز اپلیکیشنی را با همین نام با قابلیت ارائه‌ی سرویس موسیقی در اختیار کاربرانش قرار داده است.

مشخص نیست که آیا این موضوع اتفاقی بوده یا مایکروسافت توافق‌هایی را با توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن انجام داده است. البته ساعاتی پیش، توسعه‌دهندگان زیکرا با انتشار پستی در مدیوم، به این موضوع پایان دادند. توسعه‌دهندگان این کمپانی با انتشار پستی اعلام کرده‌اند که Groove توسط ردموندی‌ها خریداری شده است. زیکرا اعلام کرده که اپلیکیشن Groove این کمپانی توسط مایکروسافت خریداری شده و کاربران دیگر قادر نخواهند بود تا این اپلیکیشن را دانلود کرده یا بروزرسانی جدیدی برای آن دریافت کنند.مایکروسافت نیز با انتشار ایمیلی این خرید را تایید کرده است.

توسعه‌دهندگان Groove اشاره‌ای به زمان نهایی شدن توافق نکرده‌‌اند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط زیکرا، این اپلیکیشن که براساس شنیده‌ها بیش از ۱.۵ میلیون بار در اپ استور دانلود شده، همچنان در اختیار کاربران فعلی آن است تا بتوانند از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات