با وجود دست نیافتن به هدف فروش، شیائومی همچنان به جایگاه اول بازار چین تکیه زده

دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
وال‌استریت ژورنال امروز در یادداشتی اشاره کرده که کمپانی معروف شیائومی با وجود اینکه به هدف فروش خود در سال ۲۰۱۵ دست نیافته اما هنوز در صدر کمپانی‌های پر‌فروش بازار چین قرار دارد. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

بر طبق گزارش‌های Canalys، شیائومی ۱۵.۲ درصد از بازار بزرگ چین را در اختیار دارد و هواوی با ۱۴.۷ درصد در پشت سر این کمپانی کمین کرده است. اپل هم که برند چینی نیست، توانسته با بدست آوردن ۱۲.۵ درصد از بازار چین در رتبه سوم جای گیرد.

بر اساس آمار و ارقام و بررسی‌های صورت گرفته در چین، گوشی هوشمند ردمی نوت ۳ با فروش بسیار خوب خود به شیائومی کمک کرده تا این رتبه را بدست آورد. شیائومی برای اینکه جایگاه اول خود را همچنان حفظ کند باید در سال ۲۰۱۶ نبرد سختی با کمپانی‌های رقیب همچون هواوی داشته باشد. هواوی در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش رسانده، در حالی که در همین مقایسه شیائومی تنها موفق به فروش ۷۰ میلیون دستگاه شده است.

پرچم‌دار بعدی شیائومی با نام Mi 5 در روز ۲۴ فوریه رونمایی خواهد شد و برخی شایعات می‌گویند شیائومی قصد دارد نسخه ویندوز ۱۰ موبایل آن را هم در همین مراسم معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات