سامسونگ رسما مراسم ۲ اسفند را تایید کرد؛ رونمایی از گلکسی اس ۷

دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ رسما مراسم "Unpacked" را برای رونمایی از «گلکسی بعدی» اعلام کرد. این مراسم برای ۲۱ فوریه برابر با ۲ اسفند برنامه‌ریزی شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 پیش از اینکه رسما کنگره جهانی موبایل (MWC) کار خود را شروع کند، سامسونگ یک غافلگیری بزرگ را با نسل بعدی از گوشی‌های هوشمند سری S خود برای مشتاقان دنیای فناوری خواهد داشت.

کمپانی کره‌ای سامسونگ امروز ویدیویی منتشر کرده که شخصی در آن با استفاده از هدست واقعیت مجازی می‌تواند جعبه‌ای را که در گوشه‌های آن عدد "7" نقش بسته تماشا کند. این ویدیو حاوی چندین نکته است که مشخص‌ترین آن‌ها همان عدد "7" در گوشه‌های جعبه که به وضوح به نسل هفتم از سری S سامسونگ اشاره می‌کند.

نکته بعد استفاده از هدست واقعیت مجازی برای دیدن جعبه این گوشی است که شاید سامسونگ به صورت غیر مستقیم به هدستی مخصوص برای استفاده با گلکسی اس ۷ اشاره می‌کند و در مراسم پیش‌رو رونمایی خواهد شد.

گفته می‌شود طراحی کلی گلکسی اس ۷ شبیه به نسل قبل خواهد بود، با این تفاوت که سامسونگ پشتیبانی از کارت‌های میکرو اس دی، نمایشگر حساس به فشار، یو اس بی نوع C، قابلیت ضد آب و سایزهای مختلف را به این دستگاه اضافه کرده است.

این ویدیو از سامسونگ را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات