ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد

جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مرکز تحقیق و توسعه هر خودروسازی، وظیفه تعیین خط مشی آن شرکت را بر عهده دارد. شرکت ولوو به‌تازگی مدیر جدیدی برای رهبری این بخش مهم انتخاب کرده است.
تبلیغات

ملحق شدن پیتر مرتنز (Peter Mertens) به مرکز تحقیق و توسعه آئودی به‌منزله یک شکست برای ولوو محسوب می‌شد؛ ولی این خودروساز سوئدی تنها با اظهار تأسف از جدا شدن مدیر لایقش، دست روی دست نگذاشت و دو هفته پس از اعلان جدایی مرتنز، یک نماینده دیگر برای رهبری مرکز تحقیق و توسعه خود انتخاب کرد.

شرکت ولوو به‌جای به‌کارگیری استعداد جدید خارج از مجموعه ولوو در بخش تحقیق و توسعه، یکی از مدیران ارشد داخلی خود را به این سمت ترفیع داده است. اکنون سکان هدایت بخش تحقیق و توسعه شرکت ولوو در دست هنریک گرین (Henrik Green) قرار دارد.

گرین ۴۳ سال سن دارد و از سال ۱۹۹۶ در ولوو مشغول کار است. او قبل از سمت جدیدش، معاون ارشد بخش فروش و خدمات پس از فروش ولوو بوده است. همچنین مدیر برنامه‌ریزی و تحکیم راهبردی زنجیره توان پیشرانه‌های سه و چهار سیلندر خودروهای ولوو از دیگر سمت‌های وی بوده است.

سری ۹۰ خودروهای ولوو به‌تازگی عرضه شده‌اند و ولوو ابتدا اقدام به جایگزینی سری ۴۰ کرده است و سپس به سراغ سری ۶۰ می‌رود که کم‌‌کم دارد پا به سن می‌گذارد. گرین در مرکز تحقیق و توسعه ولوو و ۶۵۰۰ کارمندش، نقش تعیین‌کننده‌ای برای بلندپروازی خودروهای ولوو در میان دیگر خودروها خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات