اپلیکیشن Talk it: آشنایی با تلفظ صحیح کلمات انگلیسی - ‌زوم اپ

جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Talk it اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که در زمینه‌ی تلفظ صحیح کلمات کاربرد دارد و به شما در آشنایی با نحوه‌ی درست خوانش لغات کمک می‌کند.
تبلیغات

زبان انگلیسی یکی از حیاتی‌ترین زبان‌های زنده‌ی دنیا به‌حساب می‌آید که به هر سویی که نگاه کنیم، رد پای آن را خواهیم دید. موبایل‌ها، اپلیکیشن‌ها، دفترچه‌های راهنما و... همگی به‌طور پیش‌فرض از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کنند و آشنایی با این زبان، به‌خصوص در عصر حاضر، یکی از پراهمیت‌ترین الزامات به‌حساب می‌آید. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که هنگام تلفظ برخی لغات انگلیسی، با تذکر و گاهی خنده‌ی دوستان خود مواجه شوید. طبیعتا اگر آگاهی شما از زبان انگلیسی در سطح بالایی باشد شاید تصور چنین مشکلی سخت باشد؛ اما کافی است کمی به صحبت‌های دوستان خود درباره‌ی موضوعاتی که واژه‌های انگلیسی در آن کاربرد دارد گوش کنید تا متوجه این مشکل در بین اکثر افراد جامعه شوید. Talk it اپلیکیشنی برای حل این مشکل است که تلفظ صحیح لغات یا جمله‌های مختلف را برای شما بازگو خواهد کرد.

نحوه‌ی کارکرد Talk it به این صورت است؛ زمانی که قصد خواندن لغت یا جمله‌ای برای دوستان خود دارید، می‌توانید آن را در این اپلیکیشن تایپ کنید تا این برنامه توسط موتور صوتی نصب‌شده در گوشی، اقدام به خواندن کلمه یا جمله‌ی مورد نظر، با تلفظ صحیح انگلیسی کند. با چند بار گوش دادن به این تلفظ صحیح می‌توانید از خواندن اشتباه لغات جلوگیری کنید و به‌مرور دانش خود را حداقل در بخش تلفظ زبان انگلیسی تقویت کنید. این برنامه در کل از ۶ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند که عبارتند از: U.S English, British English, Italian, French, Spanish و German. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. ضمن اینکه این اپلیکیشن برای کارکرد صحیح به نصب بودن یک Text-to-Speech engin نیاز دارد. در صورتی که چنین برنامه‌ای را به‌صورت پیش‌فرض در گوشی ندارید؛ می‌توانید با نصب اپلیکیشن Google Text-to-speech این نیاز را برطرف کنید.

نکات مثبت

  • طراحی گویای رابط کاربری
  • امکان خواندن متون نوشته شده با تلفظ صحیح
  • پشتیبانی از ۶ زبان مختلف

نکات منفی

  • عدم وجود یک موتور داخلی برای تبدیل نوشته به صدا

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات