ال‌ جی جی 6 با باتری غیر قابل تعویض و بدنه‌ی شیشه‌ ای عرضه می‌شود

جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی جی 6 به عنوان پرچم‌دار آتی ال‌جی ، بدنه‌‌ی شیشه‌ای و باتری غیرقابل تعویض خواهد داشت.
تبلیغات

ال‌جی برای موفقیت پرچم‌داران آتی خود به تغییرات اساسی نیازمند است. به نظر می‌رسد سری محصولات ال‌جی وی در خلأ موجود به‌عنوان پرچم‌دار فعلی این کمپانی کره‌‌ای شناخته می‌شوند، اما این رویه ممکن است به‌زودی دستخوش تغییر شود.

مدتی است که شایعات زیادی درباره‌ی تغییرات ظاهری جی ۶ به گوش می‌رسد اما دیوید رُوداک از سایت اندروید پلیس به‌تازگی خبر جدیدی در این خصوص دریافت کرده است.

بر اساس پست تویتری دیوید؛ ال‌جی جی ۶ از طراحی تمام شیشه‌‌ای استفاده خواهد کرد و به نظر می‌رسد ال‌جی قصد ندارد بار دیگر از باتری‌های قابل تعویض در این پرچم‌دار بهره بگیرد. خروجی ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

David Ruddock

ال‌جی با استفاده از طراحی تمام شیشه‌ای می‌تواند مانند سامسونگ از شارژر وایرلس در داخل پرچم‌دارهای آینده‌ی خود استفاده کند، در عین حال این شرکت با کنار گذاشتن سیستم پرداختی موسوم به «کارت سفید»، در نظر دارد با بهره‌گیری از تکنولوژی MST، سیستم پرداخت LG Pay را راه‌اندازی کند.

با توجه به اینکه در حال نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ هستیم، احتمالاً اخبار و شایعات بیش‌تری در مورد محصولات آتی کمپانی‌های گوناگون خواهیم شنید.

به نظر شما ال‌جی باید چه تغییراتی در LG G6 لحاظ کند تا این محصول جایگاه گذشته‌ی خود را مجدداً به دست آورد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات