مرسدس بنز GT4 AMG کریسمس عرضه می شود

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مرسدس بنز GT4 AMG، هیولای مهار نشدنی، همزمان با فرا رسیدن کریسمس وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

آخرین خودرو از محصولات کمپانی مرسدس بنز، مدلی مسابقه‌ای است که مطابق با قوانین و دستورالعمل‌های موجود در مسابقات GT4 شکل گرفته است.

توبیاس مورس، رئیس هیئت‌مدیره کمپانی مرسدس بنز گفته است خودروی جدید مرسدس AMG GT4 نقش مهمی در توسعه و پیشبرد برنامه‌های این کمپانی برای بخش موتوراسپرت ایفا خواهد کرد. بازخوردهای موجود از طرف تیم‌های مسابقه‌ای در رابطه با خودرو AMG GT3 و افزایش اشتیاق برای شرکت در مسابقات GT4، تصمیم‌های گرفته‌شده حول طراحی و تولید مرسدس AMG GT4 را تقویت کرد. مورس در همین راستا به این مطلب اشاره کرد که در آینده گروه‌های بزرگ‌تری از رانندگان مبتدی، حرفه‌ای و تیم‌های مسابقه‌ای مد نظر قرار خواهند گرفت.

خودروی Mercedes-AMG GT R که در سال جاری معرفی شد، شالوده و زمینه مناسب را برای طراحی و توسعه خودروی مسابقه‌ای جدید GT4 فراهم آورد. سابقه درخشانی که کمپانی Mercedes Benz در قسمت کارایی و توانایی‌های حرکتی خودرو در اختیار دارد، شرایط بسیار مناسبی برای این کمپانی در کاربردهایی چون شرکت در مسابقات مختلف رقم خواهد زد. در واقع ویژگی‌های منحصربه‌فرد کمپانی مرسدس بنز، کاملا حضور آن را در رقابت‌های موتوراسپرت توجیه می‌کند. مانند آنچه در خودروی مسابقه‌ای مرسدس AMG GT3 شاهد بودیم؛ در مراحل طراحی و ساخت عضو جدید خانواده موتوراسپرت AMG نیز توجه ویژه‌ای به ایمنی در سطوح بسیار بالا و مشخصه کاربرپسند بودن خاص این کمپانی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات