سامسونگ از نسخه مشکی براق گلکسی اس 7 اج رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با رونمایی از نسخه‌ی مشکی براق گلکسی اس ۷ اج، هفتمین رنگ از این گوشی هوشمند را معرفی کرد تا از این نظر نیز رقیبی برای آیفون ۷ با رنگ مشکی براق در بازار داشته باشد.
تبلیغات

سامسونگ از هفتمین رنگ گلکسی اس ۷ اج رونمایی کرد که می‌توان آن را رقیبی برای آیفون ۷ با رنگ مشکی براق خواند؛ چراکه گلکسی اس ۷ اج جدید سامسونگ که بنا بر اطلاعات ارائه‌شده در شماری از بازار‌ها عرضه خواهد شد، مشکی براق است. سامسونگ از ۹ دسامبر (۱۹ آذرماه) گلکسی اس ۷ اج مشکی براق مجهز به حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را در شماری از بازار‌های منتخب نامشخص عرضه خواهد کرد. به‌طور حتم اپل استفاده از رنگ مشکی براق در گوشی‌های هوشمندش را در قالب یک پتنت ثبت نکرده است و از این‌رو نمی‌توان ایجاد منازعه به این دلیل را بین سامسونگ و اپل پیش‌بینی کرد.

با وجود اینکه استفاده از رنگ مشکی براق در گوشی‌های هوشمند جلوه‌ی خاصی به این محصولات می‌بخشد، اما باید به این نکته اشاره کرد که علاقه‌مندان این گوشی‌های هوشمند باید انتظار مشاهده‌ی خراش روی این محصولات را نیز داشته باشند.

سامسونگ پیش از این نسخه‌های مختلفی از گلکسی اس ۷ اج را راهی بازار کرده است که از جمله‌ی آن باید به سفید مرواریدی، طلایی پلاتینیوم، نقره‌ای تیتانیومی، آبی مرجانی،‌ صورتی طلایی و مشکی اشاره کرد. سامسونگ با اشاره به دو نسخه‌ی اخیر عرضه‌شده از گلکسی اس ۷ اج، رنگ این نسخه‌ها را آرام‌بخش و نزدیک به رنگ‌های موجود به طبیعت خوانده است و از این‌رو می‌خواهد نسخه‌ی مشکی براق مرواریدی، جلوه‌ی مدرن و تأثیرگذاری داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات