فروش پلی استیشن 4 سونی از مرز ۵۰ میلیون دستگاه عبور کرد

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی تا تاریخ ۱۶ آذر سال ۱۳۹۵ توانسته است بیش از ۵۰ میلیون دستگاه پلی استیشن 4 در سرتاسر جهان به فروش برساند.
تبلیغات

طبق اعلام سونی فروش کنسول بازی پلی ‌استیشن 4 در اقصی نقاط جهان تا تاریخ ۶ دسامبر از مرز ۵۰ میلیون واحد عبور کرده است. آمار فوق شامل کنسول‌های پلی ‌استیشن 4 و پلی ‌استیشن 4 پرو فروخته‌شده به مشتریان می‌شود.

به‌دنبال فروش جمعه سیاه، سونی اذعان کرد نام تجاری پلی‌استیشن، بهترین هفته در طول تاریخ کمپانی را تجربه کرد. بااین‌حال، جزئیات دقیقی در این رابطه ارائه نشد. طبق ادعای گزارش‌های منتشرشده از کمپانی‌های ثالث، کنسول ایکس‌باکس وان عملکرد بهتری نسبت به پلی‌استیشن 4 در جمعه سیاه نشان داده است.

در زمینه‌ی فروش بازی، فروش نرم‌افزاری پلی‌استیشن 4 تا تاریخ چهارم دسامبر (۱۴ آذر) بیش از ۳۶۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه اعلام شده است که آمار فوق شامل فروش انجام‌شده ازطریق خرده‌فروش‌ها و فروشگاه پلی‌استیشن می‌شود.

اندرو هاوس،‌ رئیس سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در بیانیه‌ای در مورد این موفقیت پلی‌استیشن 4 گفت:

به واقع خوشحالیم که جامعه‌ی پلی‌استیشن 4 از زمان عرضه، در سه سال همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. با پشتیبانی عظیم طرفداران و شرکای ما در جهان، در سال جاری ما توانستیم مجموعه‌ای بی‌سابقه از سخت‌افزار شامل پلی‌استیشن 4 باریک‌تر، پلی‌استیشن 4‌ پرو و پلی‌استیشن VR را ارائه کنیم. ازطریق صف‌ انتشار نرم‌افزار و خدمات شبکه پیش‌گام خود،‌ به ارائه‌ی بهترین تجربه بازی ادامه خواهیم داد، همان‌طور که بر سرعت بخشیدن به کسب‌وکار و گسترش اکوسیستم پلی‌استیشن 4 تمرکز می‌کنیم.

هرچند سونی توضیحاتی در رابطه با نحوه سرعت بخشیدن به گسترش اکوسیستم پلی‌استیشن 4 ارائه نکرده است، بااین‌حال این کمپانی در پایان بیانیه‌ی خود می‌گوید برای ارائه تجربه‌های سرگرمی‌ که تنها در پلی‌استیشن ممکن است، به گسترش جهان پلی‌استیشن 4 ادامه خواهد داد.

کنسول پلی‌استیشن 4، همچنان در تلاش برای پشت سر گذاشتن پلی ‌استیشن 3 با فروش ۸۰ میلیون دستگاه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات