با کامپتیزیون، جدیدترین مدل سفارشی فراری آشنا شوید

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین محصول سفارشی از خودروهای فراری با نام SP275 Competizione در پیست دیتونا به نمایش درآمد.
تبلیغات

قطعا هر کسی دوست دارد یکی از محصولات بخش پروژه‌های ویژه‌ی فراری یعنی (Specila Projects) را داشته باشد. آخرین ساخته‌ی این گروه خودرویی با نام SP275 Competizione است که تصویر آن را مشاهده می‌کنید و اخیرا در فستیوال پایان سال فینالی موندیالی در پیست دیتونا به نمایش درآمده است. 

فراری

جزئیات این خودرو محرمانه است اما مشخص شده که 275SP بر اساس فراری F12 برلینتا ساخته شده است؛ البته احتمال ساخت آن بر اساس مدل TdF نیز وجود دارد. فراری F12 TdF در فستیوال فینالی موندیالی سال گذشته رونمایی شد. با توجه به وجود خروجی‌های هوا در پشت چرخ‌های جلو به نظر می‌رسد طراحی این مدل بر اساس استانداردهای مدل TdF انجام شده باشد؛ به این معنا که در زیر کاپوت این خودرو، پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر وی شکل به قدرت ۷۶۹ اسب بخار آرمیده است و می‌تواند این خودرو را در عرض ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. در خصوص وزن مدل 275SP نمی‌توان اظهار نظر کرد اما باید بدانید مدل TdF به میزان ۱۰۸ کیلوگرم سبک‌تر از مدل استاندارد F12 است. 

فراری

در این مدل طراحی بخش جلویی، درب موتور، درها و شیشه‌ها از نو انجام شده و بهینه‌سازی‌هایی در آن‌ها صورت گرفته است. همچنین به نظر نمی‌رسد بتوان رنگ مخصوص طلایی این خودرو را در محصول دیگری از فراری سفارش داد. این رنگ بسیار شبیه به رنگ زرد سولار بیم مورد استفاده در مرسدس AMG GT است و قیمت آن ۹ هزار و ۹۰۰ دلار است. بخش پروژه‌های ویژه‌ی کمپانی فراری هر چیزی را که مشتری بخواهد، برایش می‌سازد و از نمونه‌های آن می‌توان به مدل‌های F12 TRS و F12 SP America اشاره کرد.

فراری

پول شاید نتواند برای شما شادی به ارمغان بیاورد؛ اما حتما خواهد توانست یک فراری زیبا برایتان فراهم کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات