اپل آیفون 7s را با پردازنده‌ A11 و بدون شارژر وایرلس عرضه خواهد کرد

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس شایعات منتشرشده؛ آیفون 7s با پردازند‌ه‌ی A11، بدون شارژر وایرلس و در رنگ جدید قرمز عرضه می‌شود.
تبلیغات

شایعه‌ای متفاوتی در خصوص آیفون بعدی منتشر شده است که با اطلاعات و اخبار قبلی مطابقت ندارد. بر این اساس؛ ظاهرا اپل قصد دارد به‌جای عرضه‌ی آیفون ۸، نسخه‌های ارتقاءیافته‌ای از آیفون ۷ را با نام‌های آیفون ۷ ‌اس و ۷ اس پلاس معرفی کند که تغییرات کمی نسبت به مدل پیشین خواهند داشت.

سایت Mac Otakara اعلام کرده است اپل در آیفون بعدی بدنه‌ی صیقلی و شیشه‌ای را تغییر نمی‌دهد و شارژر وایرلس نیز به آن اضافه نخواهد کرد، به این ترتیب ظاهر آیفون جدید مانند نسل قبلی خود باقی می‌ماند؛ اما در عوض از پردازنده‌ی A11 در این موبایل استفاده خواهد شد. علاوه بر این احتمالاً رنگ قرمز این گوشی نیز معرفی می‌شود.

البته دور از انتظار نیست اگر اپل مسیری فراتر از یک بروزرسانی مختصر را برای آیفون بعدی در پیش بگیرد، مانند کاری که با آیفون ۷ انجام داد؛ اما چنین حرکتی نیازمند افزودن امکانات جذاب و جدید است که بتواند آیفون را در میدان رقابت باقی نگاه دارد.

اپل در سال جاری بسیار خوش‌شانس بود که گلکسی نوت ۷ به دلیل مشکلات پیش‌آمده از بازار جمع‌آوری شد. سامسونگ در ارائه‌ی نوت ۷ عجله‌ی زیادی به خرج داد و سرانجام شکست روبه‌رو شد، اما به عقیده‌ی بسیاری، این کمپانی چنین اشتباهی را تکرار نخواهد کرد.

انتظار می‌رود آیفون بعدی در ماه سپتامبر سال آینده معرفی شود؛ بنابراین در این فاصله‌ی زمانی، شایعات متعدد و متفاوتی در این خصوص خواهیم شنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات