Soundbar فیلیپس با قابلیت پخش 3D

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
Soundbar فیلیپس به گونه ای طراحی شده که به آسانی کل محیط خانه را تحت پوشش صوتی خود قرار می دهد. ضمن اینکه مجهز به Blu-ray Player 3D داخلی است قادر به پخش فایل های صوتی HD مانندDolby TrueHD  و DTS-HD Master می باشد. این سیستم صوتی 1150 یورو قیمت گذاری شده است.
تبلیغات

فیلیپس HTS7140 با قابلیت پوشش صدای محیطی

HTS7140 فیلیپس Soundbar جدید خود با نام HTS7140 را در نمایشگاه IFA 2010 ارائه کرد. این سیستم صوتی که تنها برای پنل های LCD مورد استفاده قرار خواهد گرفت، دارای سیستم  پوشش صوتی محیط است. به این ترتیب که با پرتاب صدا به کانال های مختلف این دستگاه، صدا در کل محیط به صورت یکنواخت پخش خواهد شد.

surround

طراحی این پخش کننده صوتی تلفیقی از فلز و ماده براق مشکی رنگی است که اگر با هر نوع  LCDمورد استفاده قرار بگیرد، فضای زیبایی ایجاد میکند. این دستگاه دیسک های 3D Blu-ray میخورد و کیفیت تصویر به خوبی 3D Blu-ray Player های تک کاره است. با این روش شما از این موضوع خاطرجمع هستید که برای Player و Soundbar خود تنها یک به یک کابل احتیاج دارید و از زحمت نصب چندین کابل برای سینمای خانگی نیز در امان هستید. فیلیپس همچنین اشاره کرده است که این دستگاه فرمت های صوتی HD مانند دالبی HD و DTS-HD Master را نیز ساپورت میکند. همچنین شما قادرید iPod  خود را نیز به دستگاه متصل کنید و از امکانات آن لذت ببرید. USB 2.0 نیز از مواردی است که توسط این سیستم ساپورت میشود. این سیستم صوتی به زودی وارد بازار اروپا خواهد شد. و در این بازار قیمت 1150 یورو خواهد داشت.

نظرات خود را درباره این تکنولوژی به ما ارسال بفرمایید.

منبع: FlatPanelsHD

[italic]www.zoomit.ir[/italic]

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات