پارت جو؛ اولین سامانه جستجوی قطعات الکترونیک در بازار ایران

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پارت جو اولین سامانه متمرکز جستجوی قطعات الکترونیک در بازار ایران است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن قطعه مورد نظر خود را پیدا کنند.
تبلیغات

پارت جو وبسایتی برای یافتن قطعات الکترونیک در کمترین زمان ممکن است. این موتور جستجو ابزار مناسبی برای مهندسین، طراحان و مدیران سازمانها، شرکتها و دیگر فعالان حوزه برق و الکترونیک بوده و استفاده از آن گام بلندی برای ترویج استفاده از تجارت الکترونیک در حوزه تأمین قطعات الکترونیکی خواهد بود. آگاهی از موجودی قطعات مورد نیاز در انبار هر یک از فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین مقایسه قیمت آنها در یک نگاه و در قالب یک رابط کاربری ساده و یکسان، کاربران پارت جو را از بررسی‌های مکرر و وقتگیر برای یافتن گزینه بهینه خرید در میان فروشگاه‌های داخلی بی‌نیاز می‌کند. علاوه بر این با استفاده از ابزار مذکور و با توجه به بروزرسانی مداوم لیست فروشگاه‌ها، کاربران به صورت خودکار از تأسیس فروشگاه‌های جدید و فعال در حوزه تأمین قطعات الکترونیک مطلع خواهند شد.

پارت جو

قابلیت منحصر به فرد پارت جو، ایجاد یک لیست خرید است. این لیست نتیجه مقایسه موجودی و قیمت کالاها و در نهایت انتخاب انجام شده از میان فروشگاه‌های مختلف است که ارائه آن در قالب یک فایل Excel یا PDF فرآیند ارجاع سفارش کارشناسان و طراحان به مدیران تدارکات تسریع و تسهیل خواهد کرد. ارائه دیتاشیت قطعات از دیگر ویژگی‌های بارز این موتور جستجو است که مانع اتلاف وقت کاربران برای مراجعه به صفحات و وبسایت‌های مختلف می‌شود.

پارت جو

نکته حائز اهمیت آن است که پارت‌جو هیچ‌گونه دخالتی در عملیات فروش قطعه و تأمین آن برای کابران نداشته و صرفاً ابزاری رایگان برای کمک به کاربران خود برای انتخاب گزینه بهینه خرید از بین فروشگاه‌های داخلی است. امکانات و مزایای استفاده از پارت جو به صورت خلاصه عبارتند از:

امکانات پارت جو 

  • جستجوی متمرکز در بین فروشگاه‌های قطعات الکترونیک داخلی
  • امکان مقایسه قیمت‌ها
  • امکان تهیه لیست خرید
  • تولید فایل از لیست خرید در فرمت های PDF و Excrl
  • دسترسی به دیتاشیت قطعات

مزایای پارت جو

  • کاهش زمان جستجو و صرفه جویی در زمان
  • افزایش احتمال پیدا کردن قطعه مورد نظر
  • صرفه‌جویی در هزینه با بررسی قیمت‌ها و انتخاب بهینه

لینک سایت پارت جو: https://partjoo.ir/

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات