ویدیوی تبلیغاتی چهار مدل لامبورگینی هوراکان

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
لامبورگینی به‌تازگی ویدیویی تبلیغاتی برای خودروی هوراکان منتشر کرده است که در آن هر چهار مدل این خودرو به نمایش گذاشته می‌شود.
تبلیغات

لامبورگینی در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس، چهارمین عضو خانواده‌ی هوراکان را در شکل هوراکان اسپایدر دیفرانسیل‌عقب معرفی کرد. حال این کمپانی ویدیوی تبلیغاتی جذابی از این خودرو را منتشر کرده است. در این ویدیوی دو دقیقه‌ای، هر چهار مدل خانواده‌ی هوراکان (مدل معمولی، هوراکان اسپایدر، هوراکان LP280-2 و اسپایدر دیفرانسیل‌عقب)، از چهار کشور پرتغال، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه به سمت یک پیست مسابقه حرکت می‌کنند و در آنجا یکدیگر را به چالش می‌کشند.

مناظر و چشم‌اندازهای طبیعی استفاده‌شده و نوع فیلم‌برداری این کلیپ تبلیغاتی، به طرز فوق‌العاده‌ای آن‌ را هیجان‌انگیز کرده‌ است؛ اما آنچه کمی از هیجان این ویدئو می‌کاهد، صداگذاری و تقویت مجدد صدای حیرت‌آور پیشرانه‌ی ۵.۲ لیتری و ۱۰ سیلندر هوراکان بعد از فیلم‌برداری است که باعث می‌شود صدایی که به گوش می‌رسد و آنچه در فیلم مشاهده می‌‌شود، با هم منطبق نباشند؛ مثل زمانی‌ که در دورهای بالای موتور، صدای جیغ پیشرانه به گوش می‌رسد؛ اما خودرو با سرعت آهسته در حال حرکت است.

گذشته از نقطه‌ضعف کوچک اشاره‌شده، پخش ویدیوهای مشابه این تیزر، قطعاً یک راه هیجان‌انگیز برای نمایش برترین ابرخودروهای حال حاضر به جهانیان خواهد بود.

شما به کدام‌یک از چهار مدل هوراکان علاقه‌مند هستید؟

دانلود با کیفیت 360P | دانلود با کیفیت 720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات