محصول جدیدی از برند آنر در CES 2017 رونمایی می‌شود

شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
احتمال می‌رود تلفن هوشمند جدید برند آنر که قرار است در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شود، آنر مجیک یا مدل متفاوتی از این گوشی هوشمند باشد.
تبلیغات

امروز شعبه آمریکای برند آنر اعلام کرد هواوی قصد دارد از یک محصول خارق‌العاده در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند. این تلفن هوشمند که طبق گفته مسئولان کمپانی از برند آنر خواهد بود، قرار است ۱۴ دی معرفی شود.

متأسفانه هنوز در مورد این گوشی هوشمند اطلاعاتی در اختیار نداریم؛ اما تیزری که از آن منتشر شده است، اشاره به مجهز بودن این محصول به ترکیب دوربین دوگانه دارد. مانند این طراحی را قبلا در محصولاتی مانند آنر 8 مشاهده کرده بودیم و با در نظر گرفتن اینکه تلفن هوشمند جدید آنر قرار است در آمریکا نیز عرضه شود؛ به‌احتمال زیاد از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره خواهد برد.

اوایل این ماه، کمپانی هواوی از محصول جالبی به نام آنر مجیک در چین رونمایی کرد که مجهز به نمایشگری با صفحه منحنی و ترکیب دوربین دوگانه در پشت بود. البته حدس و گمان‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است تلفن هوشمند اشاره‌شده توسط مسئول شعبه آمریکای برند آنر، آنر مجیک یا مدلی از این دستگاه باشد.

در حال حاضر هواوی دو محصول از برند آنر به نام‌های آنر 8 و آنر 5 ایکس را در ایالات متحده آمریکا عرضه کرده است که هر دو از تلفن‌های هوشمند ارزان‌قیمت محسوب می‌شوند. انتظار می‌رود تلفن هوشمند جدید هواوی مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا باشد و در نمایشگاه CES 2017 شاهد رونمایی از آن باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات