زوک اج یکی از ارزانترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 821 است

یک‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد گوشی ZUK Edge با قیمت ۳۹۰ دلاری خود یکی از ارزان‌ترین محصولات مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ باشد.
تبلیغات

تا چند روز دیگر باید منتظر رونمایی از گوشی زوک اج باشیم. تا امروز تصاویر، مشخصات و قیمت این دستگاه فاش شده است و شاید روز معرفی زوک اج دیگر جذابیت نداشته باشد. این گوشی که پرچم‌دار جدید کمپانی زوک از زیرمجموعه‌های لنوو به شمار می‌رود، قرار است با قیمتی رقابتی در اختیار کاربران قرار گیرد.

یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که پیرامون زوک اج منتشر شده، تجهیز این گوشی به نمایشگر بدون حاشیه است. در تصاویر که ماه نوامبر از این گوشی منتشر شد می‌بینیم که از این حیث شباهت‌های زیادی با می میکس شیائومی دارد و علاوه بر این قرار است از مجموعه‌ی سخت‌افزاری قدرتمندی بهره ببرد.

انتظار می‌رود زوک اج به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شود.

امروز هم تصاویر رندر رسمی از این دستگاه منتشر شده است که زوک اج را در دو نسخه‌ی سفید طلایی با طراحی چشم‌نواز نشان می‌دهد. این رندر همچنین طراحی بدون حاشیه‌ی نمایشگر این گوشی را تائید می‌کند و اگر اطلاعات این تصویر صحت داشته باشد؛ قیمت زوک اج حدود ۳۹۰ دلار خواهد بود. با این قیمت باید زوک اج را یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بدانیم.

زمان معرفی زوک برای هفته‌ی آینده قطعی شده است و هنوز عرضه‌ی این محصول در بازارهای غربی وضعیت نامشخصی دارد. اما کاربران شرقی امکان دسترسی و خرید این گوشی زیبا را دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات