اپلیکیشن Maxthon Browser: مرور لذت بخش وب سایت ها - زوم‌ اپ

شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Maxthon Browser یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای وبگردی است و برای هر سه پلت‌فرم اندروید، آی او اس و ویندوزموبایل منتشر شده است.
تبلیغات

وقتی صحبت از مرور سایت‌ها در گوشی موبایل باشد، نام‌های بزرگی همچون Chrome, Firefox و ... خودنمایی می‌کنند و به‌نوعی می‌توان گفت با نصب هر یک از آن‌ها، به‌طور حتم نیازهای شما در رابطه با وبگردی برطرف خواهند شد. اما موارد بسیاری همچون سلیقه یا قدرت سخت‌افزاری دستگاه باعث می‌شود این دو مرورگر انتخاب اول خیلی از کاربران نباشند و کاربران به سراغ گزینه‌های دیگری بروند. تاکنون در زوم اپ جایگزین‌های بسیار شایسته‌ای همچون Dolphin Browser و Boat Browser را معرفی کردیم و امروز نیز قصد پرداختن به یکی دیگر از قوی‌ترین جایگزین‌ها یعنی Maxthon Browser داریم. این اپلیکیشن که برای هر سه پلت‌فرم اندروید، آی او اس و ویندوزموبایل و همچنین ویندوز منتشر شده، به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و به لطف پشتیبانی از همگام‌ سازی، قادر خواهید بود اطلاعاتی همچون بوکمارک‌های خود را همیشه و همه‌جا در دسترس داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید ادامه‌ی مقاله‌ای را که توسط Maxthon Browser در رایانه بوکمارک کرده‌اید، در گوشی موبایل خود مطالعه کنید.

همان‌طور که گفته شد؛ Maxthon Browser یکی از قوی‌ترین مرورگرهای موجود است و طبیعتا از تمام امکانات لازم برای یک مرورگر بهره‌ می‌برد. امکان ساخت SpeedDial، پشتیبانی از افزونه و پلاگین، قابلیت پخش فایل‌های فلش، مرور به‌صورت خصوصی و دارا بودن حالت مطالعه، تنها بخشی از ویژگی‌های این مرورگر محسوب می‌شوند. اجرای برنامه کمترین فشار را به سخت‌افزار گوشی وارد می‌کند؛ از همین رو شاهد کارکرد روان و بدون کندی این مرورگر در هر گوشی موبایلی خواهید بود. پلاگین محبوب Adblock Plus نیز در این برنامه حضور دارد که به لطف آن قادر به مرور صفحات، بدون تبلیغات آزاردهنده هستید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • پشتیبانی از پلت فرم‌های مختلف
  • امکان همگام‌ سازی
  • پشتیبانی از افزونه‌ها

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی مشاهده نشد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات