اطلاعات جدیدی از زد تی ای Blade V8 منتشر شد

جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تلفن هوشمند زدتی‌ای Blade V8، اولین محصول کمپانی چینی است که از ترکیب دوربین دوگانه در پشت خود بهره خواهد برد.
تبلیغات

زدتی‌ای به عرضه پرچم‌داران اکسون با قیمت کم معروف است و به نظر می‌رسد قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 نیز حضور یابد. انتظار می‌رود این کمپانی چینی در نمایشگاه CES 2017 از یک تلفن هوشمند جمع‌سپاری‌ شده رونمایی کند. این محصول درواقع توسط کاربران و طرفداران این کمپانی چینی طراحی و نام‌گذاری  شده است.

البته به نظر می‌رسد کمپانی چینی قصد دارد در کنار این محصول، از تلفن هوشمند دیگری نیز رونمایی کند. این گوشی هوشمند که به‌تازگی تصاویر و اطلاعاتی از آن افشا شده است، زدتی‌ای Blade V8 نام دارد و از بدنه فلزی با ضخامت بسیار کمی بهره خواهد برد.

در زدتی‌ای Blade V8 از یک دکمه خانه فیزیکی استفاده خواهد شد که روی آن، حسگر اسکنر اثرانگشت قرار گرفته است. در تصاویر می‌توان محصول جدید زدتی‌ای را در رنگ خاکستری تماشا کرد؛ اما گفته می‌شود محصول نهایی در رنگ‌بندی‌ متنوع - که شامل صورتی نیز می‌شود - عرضه خواهد شد.

از جمله قابلیت‌های جالبی که در این تلفن هوشمند مشاهده می‌شود، استفاده از ماژول دوربین دوگانه در پشت آن است. زدتی‌ای Blade V8 قرار است مجهز به تراشه اسنپدراگون 435 باشد که روی آن یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز قرار گرفته است. از دیگر مشخصات محصول جدید کمپانی چینی می‌توان به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اشاره کرد.

دوربین استفاده‌شده در پشت این تلفن هوشمند قرار است از سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده کند. سنسور دوم در زمان عکس‌برداری می‌تواند اطلاعاتی جمع‌آوری کند که به کاربر اجازه می‌دهند تا به تصویر افکت‌های بوکه اضافه کند.

کاربر همچنین می‌تواند قبل از اینکه فوکوس صورت گیرد تصویر ثبت کند یا از اجسامی که در حال حرکت هستند، تصاویر پشت سر هم بگیرد. در چنین حالتی، دوربین دوم کمک می‌کند تصاویر گرفته‌شده از کیفیت بهتری برخوردار شوند. زدتی‌ای Blade V8 قادر خواهد بود تا تصاویر استریوسکوپی بردارد؛ تصاویری سه‌بعدی که به کاربر اجازه می‌دهد آن‌ها را با هدست واقعیت مجازی تماشا کند.

زدتی‌ای Blade V8 از صفحه نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد که دارای تراکم پیکسل 420ppi است. در این تلفن هوشمند که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا است، از یک دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

زد تی ای Blade V8
زد تی ای Blade V8
زد تی ای Blade V8
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات