آغاز ثبت نام شرکت‌‌ ها و استارتاپ های ایرانی در سبیت ۲۰۱۷

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از شرکت‌ها و استارتاپ‌ها درخواست کرد برای حضور در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ اعلام آمادگی کنند.
تبلیغات

پیش ثبت‌نام شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی برای حضور در نمایشگاه سبیت آلمان توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور آغاز شد.

سازمان نصر کشور در اطلاعیه‌های جداگانه از شرکت‌ها و استارتاپ‌های علاقه‌مند درخواست کرد برای حضور در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ آلمان اعلام آمادگی کنند.

در اطلاعیه‌‌ی اول، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از شرکت‌های عضو صنف و علاقه‌مند به حضور در یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فناوری دنیا درخواست کرده است با توجه به قرارداد این سازمان با برگزارکننده نمایشگاه سبیت آلمان، برای حضور در پاویون ایران در این نمایشگاه اعلام آمادگی کنند.

در اطلاعیه‌ی جداگانه سازمان نصر ایران از استارتاپ‌های ایرانی علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ آلمان خواسته است برای شرکت و حضور در بخش مخصوص استارتاپ‌ها  در این نمایشگاه، آمادگی خود را به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کنند.

سازمان نظام صنفی اعلام کرده است هزینه حضور در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ متعاقبا از سوی این سازمان اعلام خواهد شد.

نمایشگاه سبیت به‌عنوان یکی از نمایشگاه‌های بزرگ فناوری و بزرگ‌ترین نمایشگاه B2B فناوری در دنیا، هرساله در ماه مارس در شهر هانوفر آلمان برگزار می‌شود. نمایشگاه سبیت این دوره، روزهای ۲۰ تا ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۳۰ اسفند ۹۵ تا ۴ فروردین ۹۶) در شهر هانوفر برگزار خواهد شد.

بر اساس قرارداد مشترک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و برگزارکننده‌ی نمایشگاه سبیت، قرار است ایران پاویونی متشکل از شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات  در نمایشگاه این دوره داشته باشد و استارتاپ‌های ایرانی نیز در بخش استارتاپ‌های این نمایشگاه حاضر باشند.

بر اساس اطلاعات بیان‌شده در نمایشگاه الکامپ، ۳ استارتاپ‌ بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و ۷ استارتاپ فقط بدون پرداخت هزینه غرفه، می‌توانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. این استارتاپ‌ها با بررسی‌های لازم و کسب امتیاز بالا برای این کار انتخاب می‌‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات