تصاویر و مشخصات میزو لجنت فاش شد: ۶ گیگابایت رم و نمایشگر منحنی

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
میزو لجنت، نام جدیدترین پرچم‌دار کمپانی چینی میزو است که به‌تازگی اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری به همراه تعدادی تصویر مفهومی از آن منتشر شده است.
تبلیغات

طبق شایعات منتشرشده در فضای مجازی، میزو در حال ساخت پرچم‌دار جدیدی است که گویا میزو لجنت نام دارد. حال به‌تازگی جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری این تلفن هوشمند به همراه تصاویر مفهومی از آن منتشر شد استه که به لطف آن‌ها می‌توان نگاهی به آنچه کمپانی چینی در دست ساخت دارد انداخت.

با توجه به تصاویر، میزو لجنت دارای نمایشگری با حاشیه بسیار کم خواهد بود. و همچنین از لبه‌های منحنی بهره خواهد برد. در انتهای گوشی می‌توان دکمه خانه را مشاهده کرد که شباهت بسیاری به طراحی‌های محصولات دیگر میزو دارد.

با نگاهی به تصاویر می‌توان مشاهده کرد که در بالای گوشی حاشیه‌ای وجود ندارد و دوربین پشت قابل برگرداندن است تا به‌عنوان دوربین جلو نیز بتوان از آن استفاده کرد و تصاویر سلفی گرفت.

در بخش پایینی گوشی میزو لجنت، از یک درگاه USB نوع C استفاده شده است که در کنار آن بلندگو و همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری قرار دارد. در پشت این تلفن هوشمند می‌توان برند میزو را مشاهده کرد و خبری از اسکنر اثرانگشت نیست؛ با این حساب احتمالا این حسگر روی دکمه خانه قرار گرفته است.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، میزو لجنت که انتظار می‌رود از بدنه تمام فلزی بهره ببرد؛ دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی QHD خواهد بود. علاوه بر این انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند دارای ۶ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت خود باشد.

بنا بر بعضی از شایعات، احتمال می‌رود میزو در تلفن هوشمند جدید خود از تراشه اکسینوس 8893 استفاده کند که توسط سامسونگ ساخته شده است. میزو لجنت مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود که روی آن رابط کاربری Flyme 66 قرار دارد.

این تلفن هوشمند از باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد که البته قابل جداسازی نخواهد بود. متأسفانه هنوز زمان عرضه و قیمتی که میزو لجنت خواهد داشت، مشخص نشده است.

میزو لجنت
میزو لجنت
میزو لجنت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات