نکسوس 6 ژانویه آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا را دریافت می‌کند

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل به‌تازگی بیانیه‌ای در مورد تأخیر آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا منتشر کرده است که طبق آن، عرضه‌ی این بروزرسانی برای گوشی نکسوس 6 تأیید می‌شود.
تبلیغات

دارندگان نکسوس 6 بی‌صبرانه منتظر بودند تا ببینند آیا گوگل به پشتیبانی از تلفن هوشمند آن‌ها با عرضه بروزرسانی‌های جدید ادامه خواهد داد یا خیر. این در حالی است که سازنده سیستم‌عامل اندروید تصمیم گرفت آپدیت اندروید 7.0 نوقا را برای نکسوس 5 عرضه نکند.

حال با انتشار گزارش‌های جدید مشخص شده است که گوگل قصد دارد آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا را برای نکسوس 6 عرضه کند. البته باید در نظر داشت که شرایط برای نکسوس 6 چندان هم بد نیست؛ زیرا گوگل برای این تلفن آپدیت اندروید 7.0 نوقا را عرضه کرده بود.

در هر صورت زمانی که نوبت به عرضه آپدیت اندروید 7.1.0 رسید، نکسوس 6 از جمله دستگاه‌هایی بود که این بروزرسانی را دریافت نکرد. به این ترتیب دارندگان نکسوس 6 نمی‌توانستند از قابلیت‌های جدیدی که همراه با این بروزرسانی عرضه شد، استفاده کنند.

امروز گوگل بیانیه‌ای منتشر کرد که طبق آن به اتمام توسعه آپدیت اندروید 7.1.1 نزدیک شده‌ایم؛ نکته‌ای که بر اساس، آن مشخص شد نکسوس 6 نیز در میان دستگاه‌هایی است که آپدیت جدید را دریافت می‌کنند. در این گزارش آمده است:

ما باگی پیدا کردیم که متعلق به نکسوس 6 بود و همین امر باعث شد در عرضه‌ی OTA بروزرسانی اندروید 7.1.1 تأخیر به وجود آید. ما قصد داریم هرچه سریع‌تر ایراد را برطرف و آپدیت جدید را اوایل ماه ژانویه عرضه کنیم.

دارندگان نکسوس 6 باید در نظر داشته باشند که ممکن است آپدیت اندروید 7.1.1 آخرین بروزرسانی عرضه‌شده برای تلفن هوشمند آن‌ها باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات