کوالکام جزئیات بیشتری از اسنپدراگون 835 را در CES 2017 اعلام خواهد کرد

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی کوالکام به‌تازگی تیزری منتشر کرده که طبق آن، قرار است در CES 2017 حضور یابد و اطلاعاتی در مورد تراشه اسنپدراگون 835 اعلام کند.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که کوالکام قصد دارد اطلاعات بیشتری از تراشه در دست ساخت اسنپدراگون 835 را در نمایشگاه CES 2017 اعلام کند. به‌تازگی این کمپانی تیزری منتشر کرده است که در آن می‌بینید کوالکام قصد دارد اسنپدراگون 835 را به نمایشگاه CES 2017 بیاورد. اما آنچه در این تیزر جلب توجه می‌کند، وجود عبارت «اسنپدراگون 835 در مرکز توجهات قرار خواهد گرفت» است.

کوالکام در گذشته مشخص کرده بود که اسنپدراگون 835 قرار است با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری FinFET سامسونگ ساخته شود. همچنین گفته‌ می‌شود این تراشه از تکنولوژی شارژ سریع ۴ کوالکام نیز پشتیبانی خواهد کرد. این تکنولوژی به کاربر اجازه می‌دهد با تنها ۵ دقیقه شارژ باتری، به مدت ۵ ساعت از تلفن هوشمند استفاده کند.

تاکنون کوالکام اطلاعات زیادی در مورد جزئیات و مشخصات سخت‌افزاری تراشه جدید اسنپدراگون 835 مانند سرعت کلاک و عملکرد پردازنده گرافیکی منتشر نکرده است.

البته به‌تازگی نتایج بنچمارکی در سایت GFXBench قرار گرفت که در آن می‌شد برد در حال‌ توسعه‌ای را که مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 بود، مشاهده کرد. طبق اطلاعات موجود، قرار است روی این تراشه، یک پردازنده ۸ هسته‌ای قرار گیرد که هسته‌های آن با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز کار می‌کنند. همچنین در کنار این پردازنده شاهد پردازنده گرافیکی آدرنو 540 خواهیم بود که سرعت آن نسبت به آدرنو 530 ۳۰ درصد بیشتر است.

با این حال باید در نظر داشت که احتمال دارد اطلاعات قرارگرفته در بنچمارک‌ها با محصول نهایی متفاوت باشد. طبق اطلاعاتی که تاکنون تأیید نشده‌اند، اولین تلفن هوشمندی که قرار است مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 شود، گلکسی اس 8 سامسونگ خواهد بود که احتمالا در آوریل رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات