ال جی جی 6 طراحی ماژولار نخواهد داشت

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، ال‌جی جی 6 نه‌تنها از طراحی ماژولار بهره نخواهد برد، بلکه قرار است فاقد باتری قابل جداسازی باشد.
تبلیغات

ال‌جی جی 5 با  وجود طراحی ماژولار و لوازم جانبی نتوانست نظر کاربران و خریداران را به خود جلب کند. حال ویدیوی رندر سه‌بعدی از ال‌جی جی 6 منتشر شده که طبق آن، پرچم‌دار آینده ال‌جی از طراحی ماژولار بهره نخواهد برد.

تصاویر رندر سه‌بعدی توسط @OnLeaks افشا شده است و با مشاهده ویدیوی رندر ال‌جی جی 6 می‌توان مشاهده کرد که از طراحی ماژولار در این تلفن هوشمند خبری نیست.

یکی از نقاط ضعف ال‌جی جی 5 قیمت بالای آن بود و در کنار آن، خریداران باید هزینه زیادی بابت خرید لوازم جانبی جی 5 پرداخت می‌کردند تا بتوانند از ماژول‌های مختلف استفاده کنند. همین امر باعث شد کمپانی کره‌ای دیگر از این طراحی در پرچم‌دار جدید خود استفاده نکند.

طبق شایعات جدید، احتمال دارد ال‌جی جی 6 دارای بدنه ضد آب باشد که از ترکیب فلز و شیشه ساخته خواهد شد و دیگر از قابلیت باتری قابل جداسازی بهره نبرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی رندر ال‌جی جی 6 را مشاهده کنید:

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید ال‌جی دارای نمایشگر فلت ۵.۳ اینچی با پنل QHD باشد. همچنین ال‌جی در جی 6 از تراشه اسنپدراگون 835 و ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد.

در بخش پشتی گوشی جی 6 دوربین دوگانه به همراه دو فلش ال‌ای‌دی قرار خواهد گرفت. همچنین احتمال دارد حسگر اسکنر اثرانگشت در پشت گوشی تعبیه شود و در زیر آن، دکمه‌ی پاور قرار گیرد.

در بخش پایینی گوشی جدید ال‌جی از درگاه USB نوع C استفاده خواهد شد و انتظار می‌رود شاهد یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز باشیم. البته ویژگی‌های دیگری وجود خواهد داشت که هنوز تأیید نشده‌اند؛ برای مثال می‌توان به اسکنر عنبیه و قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

سری جی ال‌جی همیشه از رقبای اصلی سری گلکسی اس سامسونگ محسوب می‌شوند. در گذشته نیز همیشه سامسونگ سعی کرده است تلفن‌های هوشمند سری  گلکسی اس را زودتر از سری جی ال‌جی عرضه کند.

این موضوع در مورد ال‌جی جی 5 نیز صدق می‌کرد که فوریه امسال رونمایی و در آوریل عرضه شد. با این حال به نظر می‌رسد که ال‌جی جی 6 قرار است زودتر از گلکسی اس 8 به بازار عرضه شود.

انتظار می‌رود ال‌جی از پرچم‌دار جدید خود در MWC 2017 رونمایی کند و سپس شاهد عرضه زودهنگام این تلفن هوشمند باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات