اپلیکیشن Self Camera HD: عکاسی از راه دور با سوت زدن - زوم اپ

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Self Camera HD اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید از راه دور و تنها با صدای سوت اقدام به عکاسی کنید.
تبلیغات

تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای عکاسی در اندروید منتشر شده است که پیش از این نیز در سایت زومیت و در بخش زوم‌اپ چندین مورد از آن‌ها را معرفی کرده‌ایم. اما اپلیکیشنی که امروز قصد معرفی آن را داریم کمی با برنامه‌های قبلی متفاوت است؛ به این معنا که می‌تواند در زمان ثبت عکس‌های خانوادگی یا حتی زمان‌هایی که تنها هستید و قصد عکاسی از خود دارید، به کمک شما بیاید. برخی اپلیکیشن‌ها مثل برنامه‌ی دوربین پیش‌فرض روی گوشی‌های سامسونگ قادر هستند با نمایش کف دست یک تایمر چندثانیه‌ای را فعال کنند که بعد از آن اقدام به عکاسی خودکار کند. اپلیکیشنی که در این پست معرفی می‌کنیم عملکردی مشابه دارد، با این تفاوت که به جای نمایش کف دست، تنها یک سوت زدن کفایت خواهد کرد.

Self Camera HD اپلیکیشنی اندرویدی است که بدون نیاز به لمس گوشی، عملیات عکسبرداری را انجام می‌دهد. این برنامه به میکروفون گوشی متصل می‌شود و در صورتی که صدای سوت کاربر را بشنود، اقدام به ثبت عکس می‌کند. به این ترتیب می‌توانید هنگام ثبت عکس‌های خانوادگی گوشی خود را روی پایه یا یک میز قرار دهید و سپس به کنار افراد حاضر در عکس بروید. در نهایت هرگاه که آماده بودید، کافی است سوتی بلند و قابل شنیدن برای برنامه بزنید تا Self Camera HD اقدام به ثبت عکس‌های HD و بسیار با کیفیت کند. این برنامه دارای فیلترهای زنده‌ی بسیاری است که توسط آن‌ها می‌توانید ابتدا و به صورت زنده تاثیر افکت‌های عکاسی را تماشا کنید و سپس به انتخاب آن‌ها برای عکاسی بپردازید. برای دانلود این برنامه و پیوستن به ۱۰۰ هزار کاربر فعال آن، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. Self Camera HD دارای ۸ مگابایت حجم است و برای اجرا به اندروید ۴ یا بالاتر نیاز خواهد داشت.

ویژگی ها

  • امکان عکاسی از راه دور با صدای سوت
  • برخورداری از ده‌ها افکت زنده

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات