پیست مسابقه‌ی تاپ‌گیر، جهت توسعه‌ی مسکن تخریب می‌شود

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پیست معروف برنامه‌ی تاپ‌گیر که در فرودگاه دانسفولد قرار دارد، جهت توسعه‌ی مسکن در این منطقه، تخریب خواهد شد.
تبلیغات

طی سال‌های اخیر، گروه تاپ‌گیر ویدیوهای خارق‌العاده‌ای در پیست معروف خود تولید کرده است. فرودگاه دانسفولد، محلی است که پیست مسابقه‌ی تاپ‌گیر در آن بنا شده است، یا بهتر است بگوییم بنا شده بود. آن‌طور که به نظر می‌رسد، این نقطه از بریتانیا به‌زودی برای توسعه‌ی مسکن و تبدیل به منطقه‌ی مسکونی، باید تخریب شود.

استودیو و پیست مسابقه‌ی تاپ‌گیر هر دو در این فرودگاه مستقر هستند. صدها کسب و کار دیگر نیز در این منطقه وجود دارد و به نظر می‌رسد باید مکان جدیدی برای اقامت خود برگزینند. توسعه‌دهندگان این زمین را به بیش از ۱۸۰۰ خانه، مراکز خرید و چندین پارک تبدیل خواهند کرد. همچنین جاده‌های این منطقه بهبود خواهد یافت و یک سرویس جدید اتوبوس برای این منطقه، در نظر گرفته‌شده است.

اما صادقانه بگوییم، چون از جامعه‌ی اطراف فرودگاه دانسفولد اطلاعی نداریم، از خوب یا بد بودن این پروژه برای این منطقه مطمئن نیستیم. باید بگوییم، دلمان برای این پیست نام‌آشنا تنگ خواهد شد، پیستی که میزبان صدها خودروی مختلف و مجموعه‌ای از رانندگان مشهور بوده است. شاید این اتفاق برای گروه جدید تاپ‌گیر خوب باشد که یک استودیو و پیست جدید پیدا کنند. در هر صورت ما مطمئن هستیم که حتی با نبود این پیست، گروه فیلم‌برداری تاپ‌گیر خودروهای شگفت‌انگیز را در قاب تلویزیون برای ما شگفت‌انگیزتر نمایش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات